Jump to content
Joriz

Rockstar Games start Grand Theft Auto 4 viral campagne


De WANTED posters die om onbekende redenen al eerder voor korte tijd op diverse plekken in België waren gesignaleerd (en ook raar genoeg weer snel weggehaald), verschijnen nu opeens in verbeterde versie in de straten van New York. Op de verbeterde versie van de poster staat nu echter het e-mail adres tipsgallery_1_5_157.pnglibertycitypolice.com

Indien je dus Niko Bellic hebt gesignaleerd op straat kun je dus mailen naar dit e-mail adres. Adriaan van PlanetGTA heeft als test reeds een mailtje gestuurd naar dit adres. Toen kreeg hij automatisch het volgende e-mailtje terug:






Thank you for contacting the

Liberty City Police Department email tipline.

We are all presently out to lunch at the moment,

but will get back to you when we get around to it.

Het is nog niet duidelijk of er ook nog een fictieve website voor de Liberty City Police (in GTA4) komt. Op dit moment kom je enkel nog op een domein parkeer website uit. Het lijkt er op dat nu echt de grote (viral) campagne voor Grand Theft Auto 4 is gestart. Waarschijnlijk zullen er nog teaser websites van fictieve bedrijven uit GTA4 volgen, aangezien dit bij alle voorgaande Grand Theft Auto's ook gebeurde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het zou me wel stoer lijken als er een acteur verkleed als Niko door de straten van New York zwerft, maar dit is helaas geen echte contest =[. Ik vind de posters wel een leuk idee, aangezien de viral campagne nu in de startblokken staat kunnen we zeker nog veel Nieuwsberichten verwachten, ik kijk ernaar uit :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is wel geinig en leuk. Maar is dat ook hier in Nederland? Dit is zeker een van de orgineelste en opvallendste reclame ooit gemaakt van R* voor een game.

yeah, eindelijk minstens 5 verschillende skins voor politie :dans: dat werd tijd, want ik ben het beu altijd dezelfde tegen te komen

Ik hoop het van ook maar dit is artwork, niet echte 3D maar ik denk dat er zelf nog meer skins komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...