^__K.evin Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ej mensen kheb vice city nu ook maar ik snap nii alles hoe kan ik varen dan? en waar kan ik die boot halen want die hekken zyn dicht by de haven.. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 die boten krijg je pas na een missie (die achter het hek staan) er leggen nog meer boten langs de kust van vice city daar kan je gewoon in zonder missie's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Je moet even de Boatyard kopen en dan kan je varen in een van de boten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorrit Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Een auto pakken en de code seaways in typt en dan over het water varen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Haha, dan ben je nog niet aan het varen. Je kunt pas varen na de missie The Fastest Boat van Diaz, dit omdat je anders zomaar de andere kant van Vice City kan bereiken, de hekken en afsluitingen gaan namelijk precies na de 2e missie van Diaz weer open. Daarna zullen er op verscheidene plekken in Vice City boten te vinden zijn. Locaties ga ik niet allemaal opnoemen, dat zijn er te veel. Één plek is de Jachthaven bij het jacht van Cortez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik weet wel een manier om te varen voor die missie... Gewoon naar Starfish Island gaan (naast de hekken zit een gat, ga ik hier niet uitleggen) iemand op dat eiland killen en dan komen er politie boten naar de andere poort... etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Je kan de code [sEAWAYS] doen, en dan varen, dan zie je misschien een speedboat ga erop met je auto en druk op ENTER/F dan zit je in de speedboat, en die man of vrouw pleegt toch zelfmoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Die lopen toch gewoon het water in??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ja, want ze zien Tommy met een wapen bijvoorbeeld dus gaan ze springen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Een paar missies doen en je jumpt in een boot en varen maar. Een bootbedrijf kopen. >>> Door Lantyz: En waar was deze bump voor nodig? Je post iets dat al gezegd is in een topic van meer dan een jaar oud. Let in het vervolg op de datum, svp.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.