Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
ff08gt7.png

ff081copyrj1.png

Hay, Not Yet?

ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen , Persoonlijk vind ik em niet mooi dat komt door dat boek met die pencil

enne wat bedoel je met Not Yet ik snap de grap vast niet

Maar ik geef je 6.7 ;) , Tip van Oma :puh: : doe er wat meer kleur in en effecten in =D

Geplaatst:

Not Yet is de tekst die je krijgt als je naar de homepage van Franz Ferdinand gaat. Voor de rest zitten er denk ik iets meer effecten in dan je dankt. Bedankt voor je reactie.:)

Geplaatst:

Ik vind hem onwijs gaaf, één van je betere Froop. Dan doel ik voornamelijk op de 2e versie. De kleuren passen perfect bij elkaar en de achtergrond vind ik fantastisch eruit zien. De tekst in spiegeleffect geef weer wat unieks en de uitgestoken arm maakt het daarbij helemaal af. Je ziet echt drie delen in de signature. De achtergrond achter de zanger, de omgedraaide tekst aan de linkerkant en de geschreven tekst op papier aan de rechterkant. Deze combinatie past gelukkig erg goed bij elkaar. Volgens mij veel smudge effecten, ze zien er heerlijk uit. Waar ik blij om ben is dat ze net niet te druk zijn of te vol met effecten. Goed dat je bij de tekst aan de linkerkant effecten hebt weggelaten. Een signature op trots om te zijn, keep up.

Geplaatst:

Ongelooflijk mooie creatie van Froop, die toch nog steeds uitblinkt in zijn grafische kunsten. De 1e versie vind ik wel mooier dan de 2e, enig min puntje aan de 1e versie is dat ik vind dat Franz zelf iets te overbelicht is. Voor de rest, nogmaals, een zeer mooie creatie.

9.5 :bier:

Geplaatst:

Hij is mooi, maar ik heb volgens mij wel eens iets beters van je gezien. Maar hay, je doet het ook niet vaak meer, huh?

Ik zal je maar een 8 geven, want anders schop je me morgen, en dan moet ik jou weer een bloedneus slaan, gaan alle meiden jou zielig vinden, bladiebla, jeweetz..

Toedeloe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...