WALLAH Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mijn gta sa Carspawner doet et niet meer als ik em inject en launch en als ik dan weer ingame ga crasht me game kan iemand me helpe met dit probleem alvast bedankt Mvg, WALLAH Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik). Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Reageren
WALLAH Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. Reageren
WALLAH Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. dankje hij werkt Reageren
fabio000 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. maar niet iedereen weet alle ID,s Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. maar niet iedereen weet alle ID,s Dan ga je naar deze pagina en klik je op de auto waar je de ID van wil weten. Bewerkt: 2 februari 2008 door AwiVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.