GTA007 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 vraagje kan je autos downloaden op de pc van san andreas en daarna overzetten naar vice city stories voor psp Reageren
RoL0 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 vraagje kan je autos downloaden op de pc van san andreas en daarna overzetten naar vice city stories voor psp Voor zover ik weet kun je niet modden op gta vcs voor psp. (naja ik kan wel in de bestanden komen, maar img-tool kan ze niet openen, mist .dir files) RoL0 Reageren
GTA007 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 en als je zelf nu eens een automod maakt voor gta vcs voor psp (als dit mogelijk is) kan je hem dan overzetten naar je psp vcs maarre hoe maak je die mod dan Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 en als je zelf nu eens een automod maakt voor gta vcs voor psp (als dit mogelijk is) kan je hem dan overzetten naar je psp vcs maarre hoe maak je die mod dan Mods voor de PSP zijn (nog) niet te maken, al verwacht ik dat het nooit mogelijk zal zijn. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.