jorrit Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 waar kan je de squalo vinden :questionmark: :questionmark: groetjes jorrit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Nadat je de boat yard heb gekocht is het de rechter boot.. als je naar het zuiden kijkt De Boatyard is het bedrijf bij de haven... Foto van de Squalo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 waar kan je de squalo vinden :questionmark: :questionmark: groetjes jorrit gebruik voortaan de zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 vinewood ik heb even de zoekfunctie gebruikt en ik kon nergens vinden waar stond waar je de squalo kan vinden... dus dat is een onzin opmerking... Gebruik zelf voortaan de zoekfunctie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik heb hier even de map van Vice City en daar heb ik even de Plaats van de haven aangegeven (voor het geval je het niet wist. Bij de haven vindt je ook de Jetmax. Bewerkt: 22 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Inderdaad, hij is alleen bij de haven te vinden nadat je de boatyard hebt gekocht. Het is de snelste boot in heel Vice City. Dit hoor je van Diaz in de missie The Fastest Boat omdat hij hem dan wil hebben. Ju kunt hem nóg een keer krijgen namelijk meteen na de missie The Fastest Boat. Dan staat deze bij het huis van Diaz, maar jij kan hem meteen weer meenemen. Later zal de boot er níét meer staan. Je moet deze boot ook gebruiken voor de checkpoint race Checkpoint Charlie en ook nog voor de missie Supply and Demand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.