Jump to content

Stowaway...

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de missie 'Stowaway' is mijn motor te sloom om op dat vliegtuig te komen. Ik heb al veel dingen geprobeerd, ook met 'Z' de hele tijd snel achter elkaar, maar het lukt me echt niet! Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:
Bij de missie 'Stowaway' is mijn motor te sloom om op dat vliegtuig te komen. Ik heb al veel dingen geprobeerd, ook met 'Z' de hele tijd snel achter elkaar, maar het lukt me echt niet! Kan iemand mij helpen?
Rij in een aerodynamische houding om sneller een hogere snelheid te bereiken en zo sneller bij de Andromada te kunnen komen.

* PC: het pijltje 'naar voor' zeer snel achter elkaar intikken.

* PS2: de linker analoogstick een klein stukje naar voor duwen.

Het is dus niet de bedoeling dat je 'Z' snel achter elkaar indrukt...gewoon het pijltje naar voren op de pc.

Geplaatst:

Ik neem aan dat je de PC versie hebt (op consoles komt het probleem amper voor).

Ik raad je aan om de grafische instelling naar beneden te zetten. Om te beginnen met de Frame Limiter. Als je deze op Off zet kom je er waarschijnlijk al. Mocht dat nog niet genoeg helpen, ga dan de andere grafische instellingen af.

Geplaatst:

Oké. bedankt het is gelukt! Maar was is 'Frame Limiter' en die andere grafische instellingen eigenlijk? Anti-Aileasing ofzo?

Geplaatst:
Met de minigun kun je het vliegtuig opblazen :7 En dan kun je op je dode gemak er naar toe rijden

Bewijs: Klik

Hahaha!

Shit zeg, en daar heb ik wel 50 keer opnieuw moeten proberen om bij dat vliegtuig te geraken!

vette tip!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...