Jump to content

Tattoo's

Recommended Posts

Geplaatst:

Cesar heeft een tattoo die vanaf z'n arm/schouder doorloopt op zijn nek.

Kun je die bij een tattooshop halen? Vind persoonlijk het aanbod tattoo's voor op de arm wat magertjes..

Geplaatst:

Nee, voor zover ik weet is die tatoo niet te krijgen (ik kan het mis hebben hoor). Dat je vind dat er weinig tatoo's zijn kan komen omdat de tattooshop in SF dezelfde is als in LS. Je kan de SF tatooshop nog wel in de hidden intrior universum vinden.

Geplaatst:
Dat je vind dat er weinig tatoo's zijn kan komen omdat de tattooshop in SF dezelfde is als in LS. Je kan de SF tatooshop nog wel in de hidden intrior universum vinden.
Dit geldt alleen voor de PS2-versie van het spel, want deze bug is in de later-uitgebrachte PC- en Xbox-versie gefixt. Je kunt de Tattoo parlor van SF in deze versies gewoon op een normale manier betreden, en volgens mij speelt de topicstarter (Berrus) GTA: San Andreas op de Xbox.

Hieronder nog even - per locatie - een link naar WikiGTA, waar je kunt zien welke tattoos er in het spel allemaal beschikbaar zijn.

Geplaatst:
Dat je vind dat er weinig tatoo's zijn kan komen omdat de tattooshop in SF dezelfde is als in LS. Je kan de SF tatooshop nog wel in de hidden intrior universum vinden.
Dit geldt alleen voor de PS2-versie van het spel, want deze bug is in de later-uitgebrachte PC- en Xbox-versie gefixt. Je kunt de Tattoo parlor van SF in deze versies gewoon op een normale manier betreden, en volgens mij speelt de topicstarter (Berrus) GTA: San Andreas op de Xbox.

Hieronder nog even - per locatie - een link naar WikiGTA, waar je kunt zien welke tattoos er in het spel allemaal beschikbaar zijn.

Oke, sorry, en ik zie nu dat je gelijk hebt, ik las het net even na op wikigta.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...