Everio Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Heej, ik heb paar weken geleden weer eens GTA SA geinstalleerd, niks aan de hand... gewoon gespeeld en gemodd nu heb ik gister de pc geformatteerd en wou hem opnieuw installeren,, dit gedaan maar als ik hem start, krijg je het zandlopertje even maar dan gebeurt niks, geen foutmelding,,, helemaal niks Direct X 9 geinstalleerd etc etc... iemand? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Dat zou wel eens door de mods kunnen komen, probeer het eens zonder mods. Dan zou GTA San Andreas gewoon op moeten starten, want sommige mods zijn niet goed voor de gevolgen van je spel. Succes. Reageren
Everio Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Dat zou wel eens door de mods kunnen komen, probeer het eens zonder mods. Dan zou GTA San Andreas gewoon op moeten starten, want sommige mods zijn niet goed voor de gevolgen van je spel. Succes. de mods zijn nog niet geinstalleerd.... had geformatteerd maar de SA DATA en MODELS map gekopieerd en bewaard... deze heb ik dus nog niet in de installatie map staan... GTA SA is NU dus nog orrigineel... Reageren
FerryN Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 niemand? Eigenlijk mag hier niet over gepraat worden, maar probeer -xxx-, dit had ik ook gedaan maar dan met VC. >>> Door Bling: Als je weet dat er niet over gepraat mag worden, doe dat dan ook niet. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.