Jump to content

GTAgames.nl - projecten - Gratis forum ruimte!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big-Bear

    4

  • Thabit

    3

  • Joriz

    2

  • Tim

    2

Top Posters In This Topic

  • 4 maanden later...

Ik zou graag, een forum gedeelte will hebben waar alleen over textures wordt gepraat, dus daar kan je dan al je info over textures vinden, of zelf vragen

Misschien als dit doorgaat iemand meehelpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag, een forum gedeelte will hebben waar alleen over textures wordt gepraat, dus daar kan je dan al je info over textures vinden, of zelf vragen

Misschien als dit doorgaat iemand meehelpen?

Maak dan gewoon je eigen topic in het modding forum.

Ik snap niet waarom je daar een nieuw forum voor nodig hebt <_< .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb misschien nog wat tips voor het starten van een project

-begin niet te snel, anders kom je er later achter dat het niet door kan gaan door eventuele problemen, dit was bij mij heel het geval

-je moet echt zeker weten of het wel mogelijk is en of het zin, heeft, een project over een totaal nieuwe vc zal niet mogelijk zijn, als je zelf niet kan modden en mensen zoekt,

-Als aller eerste kun je het beste een screen maken van een deel van de mod/film, dan kun je inzien dat het inderdaad mogelijk is, en zul je meer mensen aantrekken

- Het allerbelangrijkste is, begin niet met een te groot projects als je nog niet zo goed bent, maar enkel wat dingetjes kunt aanpakken en misschien een beetje mappen

ik zal eens een lijst geven over mijn projecten die nooit zijn doorgegaan

-GTA gangs lego film- voltooit

-GTA around the world compleet nieuwe game afgebroken

-Vice City underground voltooit

-GTA gangs 2 lego film afgebroken

- The future of vice twijfelgeval

meer kan ik niet herinneren want ik ben ruim al 2jaar lid van dit forum :puh:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het aan de ene kant wel een goed idee en aan de andere kant niet, Als iedereen een project maakt wordt het een zooitje, voordat je aan een project begint raadt ik dus aan eerst te kijken bij al redelijk lopende project zoals:

Grand Tani Islands

(modellen, texturen,mappen, missionscripten)

San GTAgames

(texturen over het algemeen)

Een project starten kost je veel tijd, een total conversation mod zoals GTI kan 1 á 2 jaar duren, en soms ookal heb je er geen zin in moet je er aan werken.

Ook vindt ik dat je voordat je aan een project begint je eerst aan een project van iemand anders hebben meegeholpen.

En denk niet dat het leader zijn van een project makkelijk is, je moet immers redelijk kunnen modden en veel tijd voor hebben, zo hang ik ongeveer 3 uur op dit forum per dag.

Zin en Tijd is het belangrijkste, denk hier goed aan.

@joriz,

Ben je al bezig aan de webpage van GTI ?

We spreken er later wel over

Bradley H.

Link to comment
Delen op andere websites

Tim ik zou toch eigenlijk wel door willen gaan met The Future of Vice, ik zal hier eerst een topic voor aanmaken, en kijken of het wat word

Hier is al een topic over maar hij gaat er waarschijnlijk niet mee verder. En anders zou ik ook wel mee willen doen met alleen moddeling (dus geen mapping) maar hij wil alleen 3DS Max.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Tim ik zou toch eigenlijk wel door willen gaan met The Future of Vice, ik zal hier eerst een topic voor aanmaken, en kijken of het wat word

hier is al een topic over maar hij gaat er waarschijnlijk niet mee verder. en anders zou ik ook wel mee willen doen met alleen moddeling (dus geen mapping) maar hij wil alleen 3ds max.

Maryy ik ben van plan om ermee verder te gaan, ik heb nog niet so groot team, 3 leden maar asl het goed draait, maar ik heb gen sin om als enige te gaan mappen, maar als ut goed aant draaien is, zou ik wel een sticky topic willen aan vragen, n als het super gaat en forum gedeelte

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
he mensen wat me ook wel een leuk project lijkt is

een Pretpark maken ;)

of is dat te moeilijk?

Laturzz Murder

We kunnne niet zomaar in een keer voor VC en SA een Pretpark Maken.

Jij moet er de leiding aan geven.Je moet veel Online zijn.

En je moeten denken gaat dat groot worden.

Je moet meer uitleg in je Post zeten.

Wat,hoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal goed en aanrdig, maar bespreek de ideeen dan eerst in een ander topic, daar is dit topic niet voor bedoeld. ZOdra je uitgewerkte ideeen hebt en een team van mensen die eraan mee willen werken kun je in dit topic een aanvraag doen voor een apart forum en dan wordt daar door de admins naam gekeken.

Daar is dit topic namelijk voor bedoeld :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou wel een forum gedeelte, willen hebben voor Future of Vice, we hebben dan niet veel leden, maar het lukt wel, want we krijgen veel hulp, maar ik wil t pas, als Bradley H met het eiland af is, en we de gestripte Vice versie hebben, ik laat het wel verder horen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...