Mpp Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 ik zit te denken ik heb heel veel g - unit dingen kan ik dan geen GTA G - Unit filmpje maken ik hoop dat het geapsepteerd word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) ik zit te denken ik heb heel veel g - unit dingen kan ik dan geen GTA G - Unit filmpje maken ik hoop dat het geapsepteerd word Bedoel je een filmpje van bij je thuis ofzo? Of uit GTA? Want dit Topic is alleen voor GTA Mods. Zie GTI, voor zulke soort dingen word Forum ruimte aangemaakt. Bewerkt: 28 november 2005 door DaddyPimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teuntjuh Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Zou GTA: State of Liberty hier misschien een subforum kunnen krijgen? Dan wordt het Engels- en Nederlands. Zodat ook de modders die niet vaak/nooit naar GTAForums.com gaan ons kunnen helpen. EDIT: Oeps, niet gezien dat dit topic zo oud was, is het nog wel 'geldig'? Bewerkt: 12 maart 2006 door teuntjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(b)rambo Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 heej hopelijk breng ik mensen op ideeen maar ik heb een tijd terug zelf een speelfilmpje gemaakt in vc. dat bite met candy suxxx heb ik toen nagemaakt. met een haaienboot en candy suxxx achter een bootje. best grappig dus als je nog niks weet. bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
013West Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik ben Beschikbaar >>> Door Wazuup: Topic unpinned, het is niet meer van belang.<<< Bewerkt: 4 augustus 2007 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.