MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik kan nergens een Walkthrough vinden op GTAGames.nl anders bied ik me aan om er een voor GTAGames te maken Er zijn natuurlijk wel andere sites enzo maar ik heb het hier alleen over GTAGames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Voor SA of VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Goh, in welk sub-forum zou ik dit nou toch hebben gepost... En SA heeft al een Walkthrough... Sjee, LEZEN.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Haha, grappig jij biedt aan om er één te maken. Ik was er ook al mee bezig. Misschien kunnen we elkaar wel helpen. Ik ben nu bij de laatste missie van Diaz. Kun je anders niet even PB voor sturen. Zijn we 2x zo snel klaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Kee kunnen we samen doen... Wat heb je al, ik heb nog geen missies wel heb ik elke hidden package beschreven en ook de rampages en unique jumps... Ik wil ook nog stuk over Easter Eggs en Glitches... dus we kunnen samen idd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 zou leuk zijn een walktrough op gtagames.nl van vicecity leuk ben benieuwd of ie komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik (misschien ook Baffie) ga er iig wel een naar Joriz sturen dus misschien dat ie op GTAGames.nl komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 kunnen jullie doen, al moet k wel zeggen dat ik VC eigenlijk best makkelijk zonder walktrough te doen is, maar het is een leuk idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 de walktrough van gta 3 opent niet meer hebben jullie dat probleem ook :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 als jullie er toch mee bezig zijn zou me gerust willen aanbieden om mee te helpen zit me toch maar vaak te vervelen valt er noog iets te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Om iets voor de site te maken kun je contact opnemen met Joriz, met duidelijke uitleg wat je wilt doen en hoe dit eruit gaat zien. Het lijkt mij in ieder geval een goed idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Okee Marco Vercetti ik denk dat je best kan helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Om iets voor de site te maken kun je contact opnemen met Joriz, met duidelijke uitleg wat je wilt doen en hoe dit eruit gaat zien. Het lijkt mij in ieder geval een goed idee. hoe bedoel je dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Als je bijvoorbeeld iets voor GTAGames.nl wil maken moet je even contact opnemen met Joriz (admin) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.