Jump to content

raar :)


lorenzo gta

Recommended Posts

haha ik lag me dood.... toen ik een beetje aan hetstunten was op het vliegveld was ik van plan om een andere auto te stelen dus ik liep de weg op... ik zag veel blauwe agenten.. ( van het vliegveld ) dus op een gegeven moment zie ik ook een gewone agent en die rent achter een vliegveld agent aan.... een hele lange achtervolging volgde... en uiteindelijk heb ik de blauwe agent dood geslagen.. :) en ik kreeg een bonus!! :D:tu: en het leuke is.. ik heb het op video!!

ik ben bezig het aant uploaden op google.. maar de site werkt niet... ik post straks de link :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet zo abnormaal, ikzelf heb het ook al enkele keren meegemaakt maar vond er eigenlijk niet zoveel aan.. Volgens mij heeft R* Games dat zelfs met opzet in het spel gestoken, als leuke grappige toevoeging. Maarja, misschien is het wel leuk om te zien voor leden die het zelf nog niet meegemaakt hebben, of gewoon geen Vice City hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

maar het vooral leuke eraan was is dat de achtervolging ong 2 minuten duurt.. ze kregen hem de hekl tijd neit te opakken en die blauwe vliegtuig dinge schoot ook op de popo.... ( politie )

Dit komt weleens voor in Vice City en ik heb het ook weleens gemaakt. Die blauwe vliegveldbewakers waar je het over hebt zijn bewakers van de Patrol Invest Group(PIG). Ze zijn niet alleen op het vliegveld, maar ook bijvoorbeeld op Starfish Island of in het Winkelcentra. Het is niet vreemd dat die PIG bewakers schieten, want ze schieten op iedereen die de orde verstoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, daar is geen video voor nodig om de geloofwaardigheid ervan vast te stellen. Het zit namelijk zo:

Iedereen die op straat de orde verstoord, wordt aangepakt door PIG's, (de Patrol Invest Group, mannetjes in blauwe pakjes) Deze zullen meteen gaan schieten. Agenten gaan echter ook meteen achter iedereen aan die aan het schieten is, en iedereen die weet dat agenten achter hem/haar aanzitten gaan rennen. De agent en de verdachte lopen echter bijna altijd even hard, waardoor de agent de verdachten bijna nooit te pakken krijgt. Jij kunt echter wel harder rennen, als je de agent dan helpt, geeft hij je als bonus $50,- De zogenaamde "good citizen bonus". Aangezien PIG's de orde verstoren wanneer ze op ordeverstorende mensen aan het schieten zijn, zullen zij ook met regelmaat de politie achter zich aankrijgen, wat deze komische situatie met zich meebrengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, daar is geen video voor nodig om de geloofwaardigheid ervan vast te stellen. Het zit namelijk zo:

Iedereen die op straat de orde verstoord, wordt aangepakt door PIG's, (de Patrol Invest Group, mannetjes in blauwe pakjes) Deze zullen meteen gaan schieten. Agenten gaan echter ook meteen achter iedereen aan die aan het schieten is, en iedereen die weet dat agenten achter hem/haar aanzitten gaan rennen. De agent en de verdachte lopen echter bijna altijd even hard, waardoor de agent de verdachten bijna nooit te pakken krijgt. Jij kunt echter wel harder rennen, als je de agent dan helpt, geeft hij je als bonus $50,- De zogenaamde "good citizen bonus". Aangezien PIG's de orde verstoren wanneer ze op ordeverstorende mensen aan het schieten zijn, zullen zij ook met regelmaat de politie achter zich aankrijgen, wat deze komische situatie met zich meebrengt.

Dat is een handige glitch om geld te krijgen. Sla hem op de grond laat de cop hem vermoorden., en trap hem terwijl hij dood is. Iedere keer krijg je $50,-

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...