arko 91 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 ik heb ooit een programmatje gebruikt om te kijken welke unique jumps enzo ik nog moet, weet iemand waar ik die kan vinden? Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Je bedoelt denk ik 'SAMA', San Andreas Mission Analyser, welke te vinden is op het Engelse GTA Forum, GTAForums.com. Dit is de exacte link naar het topic van de mod. Ik neem aan dat je wel weet hoe het werkt, mocht dat niet zo zijn dan kun je daar hulp vinden of het hier vragen. Veel plezier! Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Dat programma heet sama, het valt hier te downloaden. Succes: Klik Reageren
arko 91 Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 allemaal .rar, ik heb geen zin om extra uitpakprogrammas op mn comp te zetten, vista kan ongeveer alles openen zonder die programma's, maar geen rar Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Sorry, maar dan mag ik allemaal bestanden uploaden, en dat is bijna niet te doen. Je hoeft alleen maar WinRAR te downloaden, waarin een heleboel programma's(ook mods!) zijn ingepakt. Zoveel ruimte neemt het nou ook niet weer in beslag, en je kan het zo deïnstalleren. Mocht je dit niet willen, dan wordt het uploadwerk.. Bewerkt: 31 januari 2008 door VWO-er Reageren
arko 91 Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 nee, dat hoeft nou ook weer niet , ik download winrar wel, scheelt jou weer wat werk Reageren
Dinkydau Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Bijna alle bestanden die je zo kunt downloaden zijn ingepakt met winrar. Het is keihard nodig om het te installeren. Anders mis je een heleboel. Mods, veel films en spellen zijn bijna altijd ingepakt met winrar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.