bartvanloo Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik wilde Gta SA opnieuwe instaleren op andere pc omdat op andere fout ging met modden enzo maar telkens bij 90 of 85% krijg ik dit Feature transfer error Feature: Streams File : H:\audio\STREAMS\HC Error : Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) Wat houd dit eigenlijk in Mvg bart Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik wilde Gta SA opnieuwe instaleren op andere pc omdat op andere fout ging met modden enzo maar telkens bij 90 of 85% krijg ik ditFeature transfer error Feature: Streams File : H:\audio\STREAMS\HC Error : Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) Wat houd dit eigenlijk in Mvg bart Kijk eens na of er vlekken of krasjes op je CD zitten. Probeer ook met een vochtig doekje je CD schoon te maken en probeer het daarna nog eens. Reageren
bartvanloo Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik wilde Gta SA opnieuwe instaleren op andere pc omdat op andere fout ging met modden enzo maar telkens bij 90 of 85% krijg ik ditFeature transfer error Feature: Streams File : H:\audio\STREAMS\HC Error : Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) Wat houd dit eigenlijk in Mvg bart Kijk eens na of er vlekken of krasjes op je CD zitten. Probeer ook met een vochtig doekje je CD schoon te maken en probeer het daarna nog eens. oke zal iik doen Reageren
bartvanloo Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Ik wilde Gta SA opnieuwe instaleren op andere pc omdat op andere fout ging met modden enzo maar telkens bij 90 of 85% krijg ik ditFeature transfer error Feature: Streams File : H:\audio\STREAMS\HC Error : Gegevensfout(cyclische redundantiecontrole) Wat houd dit eigenlijk in Mvg bart Kijk eens na of er vlekken of krasjes op je CD zitten. Probeer ook met een vochtig doekje je CD schoon te maken en probeer het daarna nog eens. oke zal iik doen hij doet nog steeds die error(oja PS ik doe het nu alweer voor 6e keer) Bewerkt: 1 februari 2008 door bartvanloo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.