-Paul Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Ik gebruik MTA altijd op mappen te maken, maar nou wou ik hem weer installeren maar (Zie screen) Ik heb Windows Vista En ik heb mta al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, maar het blijft het zelfde Khoop dat iemand me kan helpen Cya Bewerkt: 31 januari 2008 door -Paul Reageren
iamyourghost Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik gebruik MTA altijd op mappen te maken, maar nou wou ik hem weer installeren maar (Zie screen) Ik heb Windows Vista En ik heb mta al een aantal keer opnieuw opgestart, maar het blijft het zelfde Khoop dat iemand me kan helpen Cya heb jij al opnieuw ge installeert mischien heeft hij een onderdeel niet ge installeert of is het gewoon verwijdert Reageren
-Paul Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik gebruik MTA altijd op mappen te maken, maar nou wou ik hem weer installeren maar (Zie screen) Ik heb Windows Vista En ik heb mta al een aantal keer opnieuw opgestart, maar het blijft het zelfde Khoop dat iemand me kan helpen Cya heb jij al opnieuw ge installeert mischien heeft hij een onderdeel niet ge installeert of is het gewoon verwijdert Ik bedoelde met opnieuw starten bedoelde ik eigenlijk opnieuw installeren Sorry daarvoor Reageren
Argon Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Kan je nog op servers spelen? Ik dacht dat MTA:Race nooit op Vista gewerkt heeft en zou werken. Volgens mij kan het daar wel aan liggen hoor. Reageren
-Paul Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Kan je nog op servers spelen? Ik dacht dat MTA:Race nooit op Vista gewerkt heeft en zou werken. Volgens mij kan het daar wel aan liggen hoor. Al eerder dan dit heeft mta Map Editor ook al gewerkt op vista, maar de mta-zelf, dus racen enzo, dat lukte niet.. Dus er moet denk een probleem zijn met mijn computer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.