Jump to content

Iedereen sneller dan mij..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit in elke server, met racen, ik start eerder, met turbo.. maar ze halen me alsnog in..

Ik ook ik met een NRG-500 racen, en de ander met een Sanchez.. en de Sanchez won van mij ...

En ik heel veel servers bij het begin, waar veel autos zijn, daar is het bij mij super langzaam..

En als ik iets van de Visial nog iets op Low zet, blijft het het zelfde...

Weet hier iemand raad op?

Alvast bedankt

Doei :cya:

Bewerkt: door -Paul
Geplaatst:

heb ik ook met deatmatch hij haald mij met gemak in nog mijn aller hardst ook. komt hij met super speed

Geplaatst:
heb ik ook met deatmatch hij haald mij met gemak in nog mijn aller hardst ook. komt hij met super speed

Dan heb jij het zelfde alsmij, dan zoeken we samen naar een oplossin :)

Geplaatst:

Ik herken dit probleem wel. Als je waar meer speelt win je toch meer. In het begin had ik dit ook maar op gegeven moment win jij ook de hele tijd! Of het kan zijn dat de mensen die sneller gaan cheaters zijn. Als je denk dat dat zo is kun je voor de zekerheid toch maar een bericht sturen naar de Server admin ik dacht dat je dat met deze code deed (correct me when i'am wrong)

/report (playerid) (reden)

Bij player id moet je het nummer van de speler geven bijv: 16

Bij reden moet je de reden doen waarom je hem report bijv cheaten.

Nogmaals ik kan jullie niet garanderen dat het goed is :N.

Veel succes

MVG,

Omar

Geplaatst:
Ik herken dit probleem wel. Als je waar meer speelt win je toch meer. In het begin had ik dit ook maar op gegeven moment win jij ook de hele tijd! Of het kan zijn dat de mensen die sneller gaan cheaters zijn. Als je denk dat dat zo is kun je voor de zekerheid toch maar een bericht sturen naar de Server admin ik dacht dat je dat met deze code deed (correct me when i'am wrong)

/report (playerid) (reden)

Bij player id moet je het nummer van de speler geven bijv: 16

Bij reden moet je de reden doen waarom je hem report bijv cheaten.

Nogmaals ik kan jullie niet garanderen dat het goed is :N.

Veel succes

MVG,

Omar

Nee, ik heb met aantal vrienden ook geprobeerd met laptops naast elkaar :puh:, maar ik blijf langzamer..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...