Jump to content

ps2?no way!


grovemember

Recommended Posts

yu gamers

ik zit met een vraag,veel van men maten zeggen dat gta4 oook op de ps2 uitkomt,

ik zeg altij van banee da kan nie,de volgende maat zeg weer hetzelfde

ik geloof er wel nix van maar vraag toch bevesteging of gta aleen op den ps3 en de 360 is?

mss een domme vraag doe dan maar een slotke op dees vraag!

alvast bedank

en veel gameplezier

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk van niet. Omdat de PC misschien al een beetje moeite heeft met Grand Theft Auto IV zal de Play Station 2 het al helemaal niet halen! De hardware van de Play Station 2 is te slecht voor Grand Theft Auto IV. Die maten van jouw die verzinnen dat (denk ik) want Rockstar Games heeft er helemaal niks over gezecht (maar dat is ook over de PC versie).

In iedergeval mijn conclusie: Het is niet waar, Grand Theft Auto IV komt niet voor de Play Station 2 uit.

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV komt niet op ps2 wel op ps3 en X-box 360 en later op PC.

Inderdaad, Rockstar heeft bevestigd dat er geen ps2 versie komt. gta 4 is een next-gen game en de ps2 kan het gewoon niet aan. Maar over een eventuele PC versie is nog niks gezegd hoor door Rockstar, dus kan je dat nog niet met zekerheid zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dan er een psx bestaat een ps2 met een harde schijf van 20 gig

er zit wel geen blue ray op maar daar zou het toch moeten op lukken ( je moet de psx wel te pakken krijgen )

Tuurlijk niet, als je een harde schijf hebt betekent het niet gelijk dat je console next-gen is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een gast uit mijn klas blijft ook volhouden dat GTA IV al uit is in amerika en dat hij de demo heeft gespeeld en dat je die kunt downloaden in PS store ik moest egt hard lachen hoe komen somige mensen nou bij dat soort dingen :7

het lijkt me niet dat je zoiets uit je duim zuigt zo voor iemands neus maarja (hij beweerde ook dat GTA IV een slchte game zou worden en beweerde dat hij dat ergens had gelezen :duh: ik heb egt geen idee waar en volgens mij kun je dat nergens lezen :schater: ) als iemand mij kan uitleggen hoe somige mensen aan die 'info' komen dan zou ik het graag willen weten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een gast uit mijn klas blijft ook volhouden dat GTA IV al uit is in amerika en dat hij de demo heeft gespeeld en dat je die kunt downloaden in PS store ik moest egt hard lachen hoe komen somige mensen nou bij dat soort dingen :7

het lijkt me niet dat je zoiets uit je duim zuigt zo voor iemands neus maarja (hij beweerde ook dat GTA IV een slchte game zou worden en beweerde dat hij dat ergens had gelezen :duh: ik heb egt geen idee waar en volgens mij kun je dat nergens lezen :schater: ) als iemand mij kan uitleggen hoe somige mensen aan die 'info' komen dan zou ik het graag willen weten :Y

Haast niemand weet hoe het spel zal functioneren, daardoor kan dus niemand meer weten dan dat gtaforum en alle bladen weten. Alleen testers van het spel weten hoe het allemaal in elkaar zit, maar die houden zeker hun mond!

Er is geen demo, voor niemand! Bovendien zou er die (denk ik) nooit komen omdat het spel op de ps3 en 360 uitkomt. En nogmaals er komt geen IV voor de ps2. Dat kan het gewoon niet aan! Laat je vriend maar lekker liegen, ik zou er niks van geloven ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een gast uit mijn klas blijft ook volhouden dat GTA IV al uit is in amerika en dat hij de demo heeft gespeeld en dat je die kunt downloaden in PS store ik moest egt hard lachen hoe komen somige mensen nou bij dat soort dingen :7

het lijkt me niet dat je zoiets uit je duim zuigt zo voor iemands neus maarja (hij beweerde ook dat GTA IV een slchte game zou worden en beweerde dat hij dat ergens had gelezen :duh: ik heb egt geen idee waar en volgens mij kun je dat nergens lezen :schater: ) als iemand mij kan uitleggen hoe somige mensen aan die 'info' komen dan zou ik het graag willen weten :Y

Haast niemand weet hoe het spel zal functioneren, daardoor kan dus niemand meer weten dan dat gtaforum en alle bladen weten. Alleen testers van het spel weten hoe het allemaal in elkaar zit, maar die houden zeker hun mond!

Er is geen demo, voor niemand! Bovendien zou er die (denk ik) nooit komen omdat het spel op de ps3 en 360 uitkomt. En nogmaals er komt geen IV voor de ps2. Dat kan het gewoon niet aan! Laat je vriend maar lekker liegen, ik zou er niks van geloven ;) .

hahaha al die flikkers die denken dat ze IETS van gtaIV afweten.. met san andreas hetzelfde liedje, het spel was nog niet ontwikkeld en er had het al iemand gedownloaad

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...