Jump to content

The Driver


gAnGsTeRcJ

Recommended Posts

Eej dudes :D

Hebben jullie miss tips?

want bij mij gaat hilary steeds dood en loopt de computer vast :duh:

ps. komt dat door de spijkermatten?

Heb je misschien mods geïnstaleerd? Deze willen wel eens bugs opleveren bij missies zoals een onmiddelijke dood. ;) Deïnstaleer deze mods dus eens.

Als het echt niet lukt kan je >>hier<< je savegame posten en dan zal iemand anders hem halen. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Eej dudes :D

Hebben jullie miss tips?

want bij mij gaat hilary steeds dood en loopt de computer vast :duh:

ps. komt dat door de spijkermatten?

Heb je misschien mods geïnstaleerd? Deze willen wel eens bugs opleveren bij missies zoals een onmiddelijke dood. ;) Deïnstaleer deze mods dus eens.

Als het echt niet lukt kan je >>hier<< je savegame posten en dan zal iemand anders hem halen. :)

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook proberen de handling van de sabre turbo te veranderen

n soort van sabotage:P

lijkt me sterk dat hilary dood gaat als hij met 3mph op een auto bots ^_^

(ik heb t zelf niet geprobeert maar misschien helpt het)

Teejay :cya:

Bewerkt: door TEEJAY
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik gebruikte een trainer en koos de optie dat je harder kan botsen, in het begin bots je 1 keer en dan is de auto van je tegenstander waarschijnlijk een kwartslag of zelfs 180 graden gedraaid. Dan scheur jij er als een gek vandoor en zou je het wel moeten halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

deze is niet makkelijk, hij mag namelijk in een snellere wagen rijden, ik vind het ook oneerlijk en bij mij lukt het ook niet in 1 keer. :)

waarom zal dat zo zijn?? :?

Bewerkt: door wesleyA
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het beste de P.I.T. Maneuver gebruiken. (uit San Andreas)

Hierdoor krijg je grote voorsprong. Als je deze maneuver bij de eerste brug uitvoert tegen de linkerkant van z'n auto, dan heb je kans dat hij achter de brug blijft steken en niet meer weg kan. :)

Als je San Andreas niet hebt en je weet niet hoe de P.I.T. Maneuver moet, dan kun je op Youtube kijken hij deze gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ja, de missie The Driver. Door de meeste beschouwt als de moeilijkste missie van de gehele GTA Reeks tot nu toe. Een paar opties die je kan doen om de missie dik te halen.

Optie 1: Ga een stuk voor hem rijden en beuk hem dan tegen 1 van de bruggen, hij zal doen proberen vooruit te rijden maar dat gaat niet. ^_^

Optie 2: Saboteer zijn auto door de snelheid etc te veranderen, dit kan worden gedaan met de computer files.

Optie 3: Blokkeer de weg met bv een Coach. Je kan er dan zo omheen rijden.

Optie 4: de laatste: stap aan het begin uit en schiet z'n achterbanden lek met een sniper. probeer de 307 Sniper want die kan vaker achter mekaar schieten

Van WikiGTA: Je zal na verloop van tijd 2 sterren krijgen. Rij een agent dood en ze gaan spijkermatten leggen. geef Hilary een diewtje en hij rijd dor de mat heen waardoor zijn auto compleet onbestuurbaar wordt. Jij kan gewoon om de mat een rijden en een Cop Bribe pakken om weer gewoon 2 sterren te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...