Erulezz Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik ben de laatste dingen aan het doen voor de honderd procent ( ben nu op 95.70 ) maar moet je met burgler of burglar of wat dan ook ( ) 10.000 stelen in een nacht ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Je moet in huizen TV's en stereo's enzovoort stelen. Als je dan genoeg hebt gestolen heb je 10.000 Dollar, als je niet genoeg hebt gestolen krijg je wel geld., Maar als het goed is heb je hem dan nog niet gehaald, En je moet alles in 1 nacht doen, dat is ongeveer 9 ECHTE minuten. Bewerkt: 22 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Je moet in huizen TV's en stereo's enzovoort stelen.Als je dan genoeg hebt gestolen heb je 10.000 Dollar, als je niet genoeg hebt gestolen krijg je wel geld., Maar als het goed is heb je hem dan nog niet gehaald, een koelkast levert ook veel op je heb ook een code dan gaat de tijd langzamer Bewerkt: 22 januari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Je moet in huizen TV's en stereo's enzovoort stelen.Als je dan genoeg hebt gestolen heb je 10.000 Dollar, als je niet genoeg hebt gestolen krijg je wel geld., Maar als het goed is heb je hem dan nog niet gehaald, een koelkast levert ook veel op je heb ook een code dan gaat de tijd langzamer Maar ik doe het dus ZONDER codes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik denk niet dat je het in 1 nacht moet stelen. Lijkt me wat veel. 10000 dollar in 1 nacht. :huh: Bewerkt: 22 januari 2005 door og lock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Volgens mij kan je er net zo lang over doen als je zelf wilt. (hoeft dus niet in 1 nacht) Want ik had een keer 200 opgehaald. En de nacht daarop 240, en nu staat er bij start- (dat je kan zien hoeveel procent je hebt enzo. volgens mij 'stats' ofzo.) Bulgar : $ 240. Hij telt het dus gewoon op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Je mOert het In 1 nacht doen..en dat is makelijk te doen als k dat doe haal k ongeveer 20.000... <_< je moet namelijk gwn 2 huizen naast elkaar vinden..dan ga je eerst in 1 huiz bijf. een TV stelen dan ga je in dat andere huis.. ook Bijf een TV stelen en dan ga je weer naar het eerste huis weer een tv stelen dan ga je weer naar dat huis er naast enz.. (want als je in een huis gaat dingen stelen en dan in een andere huis gaat dan liggen weer alle spullen die er bij het begin staan in dat huis.. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Is het nog zo dat je in bepaalde wijken duurdere zaken kunt vinden? Of is alles dezelfde prijs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Het maakt nie uit als je de zelfde TV bijf. pakt dan maakt het nie uit of je in een groot huiz zit of een kleine..als dat is wat je bedoelt.. PS: k ga altijd bij me eigenhuis in de buurt stelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ahhaha, zo kan ik het ook :lol: , maar krijg je dan wel je eigen spullen terug ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Van jezelf stelen kan niet dus het is ook niet strafbaar.... krijg je dus ook geen sterren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik bedoelde ook nie bij je zelf stelen maar bij je buuren zeg maar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 oh,k ik d8 al bij jezelf stelen dat is ook weer wat nieuws Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Je moet in huizen TV's en stereo's enzovoort stelen.Als je dan genoeg hebt gestolen heb je 10.000 Dollar, als je niet genoeg hebt gestolen krijg je wel geld., Maar als het goed is heb je hem dan nog niet gehaald, En je moet alles in 1 nacht doen, dat is ongeveer 9 ECHTE minuten. hoe kom je dan in de huizen dat is mij nog steeds niet gelukt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 hoe kom je dan in de huizen dat is mij nog steeds niet gelukt... Er staat gewoon zo'n geel dingetje voor de voordeur bij bijna elk huis als je die missie doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.