Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 kan je eigenlijk ook betrapt worden? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Jep, als je te veel geluid(noise) maakt. Dan heb je paar seconden om weg te vluchten.Anders krijg je 3 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 :lol: das wel vet, lijkt me ook wel leuk als die eigenaar van dat huis ligt te slapen. en die hoort wat...... het is CJ die ingebroken heeft..... hij besluipt hem en beukt CJ voor ze face met een knuppel! CJ pakt zijn silenced Colt en rost die vent voor zijn bek Einde verhaal :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Het kan ook voorkomen dat je binnen komt en ze liggen niet in bed maar ze zitten op de bank.. dan ben je ook betrapt en moet je ook zo snel mogelijk terug naar buite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 haha, kan niet w8en totdat ik die huizen kan beroven :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 haha, kan niet w8en totdat ik die huizen kan beroven :ph34r: Dat kun je al vanaf het allereerste moment in het spel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) wacht op de xbox versie heb tijdje geleden ps 2 + SA geleend :o dus daarom wacht ik er op Bewerkt: 23 januari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 In Vinewood staan toch van die dure huizen, kun je daar dan niet meer uithalen, dan bij die huizen vlakbij je huis in ganton en dan moet je toch op r3 drukken voor een burglar missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickydk Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb iets nieuws ontdekt bij het inbreken: Als je een huis binnengaat, en je vermoord eerst de mensen die aan het slapen zijn, dan moet je niet meer stil zijn en dan, kan je gemakkelijk en vlug heel het huis leeghalen en zo kun je verschillende huizen per nacht doen. oh ja, ik vermoord ze wel met een silence pistol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 maar miss. is het juist wel spannend om binnen rond te lopen terwijl je weet dat de eigenaars er ook zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Heeft iemand een plattegrondje van waar al die burglar auto's staan? alsvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Er staat 1 vlak voor de Ganton gym Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Over Waar je een inbreekbusje kan vinden zijn al 100 tropic..ff zoeken op het woord "inbreken" dan krijg je er GenoeG..! MzzL..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Maaruh , ik heb de burglar nu gedaan , alleen niet 10.000 in een nacht. Ik heb een schermpje gekregen dat de burglar missies klaar zijn , ik krijg alleen geen procent erbij :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 je hebt dan die misie gehaalt ( omdat je er geld voor hebt gekregen).. allen niet goed genoeg gehaalt voor %..dus dan moet je dat ff over doen en wel 10.000 halen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.