Erulezz Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 je hebt dan die misie gehaalt ( omdat je er geld voor hebt gekregen).. allen niet goed genoeg gehaalt voor %..dus dan moet je dat ff over doen en wel 10.000 halen .. Maar wat is de beste plaats voor stelen? Ik doe altijd de huizen in CJ's buurt , ik heb max 6000 nog wat gekregen. Wat is de beste buurt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 als je in 1 huis gaat en dan spullen mee neemt en dan in een andere huis gaat liggen alle spullen er weer in dat huis waar je daarvoor was geweest ... dus dan kan je gwn in een huiz gaan stelen en als je er eentje hebt gehad ga je weer in het andere huis en dan ga j e dus weer gwn in dat eerste huis dat je gehad hebt..en als je dan ook gwn precies om 8 uur begint kan je zelfs makelijk het dubelen halen.. PS: zoiets had k al eerder gezegt en was je vraag dus ook eigelijk nei nodig.. :lol: MzzL..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Ik begin ook om acht uur , ik had de bak al klaarstaan , maar ik haalde 7000 geeneens , wat is het meeste waard , tv's of iets anders ( wat kan je eigelijk nog meer stelen dan tv's? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 als je naar een voorwerp gaat en er staat "klik op 3hoekje" dan kan het.. en k deed dat dus de hele tijd..en k pakte de hele tijd een normale tv(geen kleine ook geen groote) en had 24.000 gehaalt..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik heb het nu gehaalt , 15.000 nog wat .... Ik heb niet geslopen maar gewoon gerent in het huis , makkelijk :rolleyes: Maar ik heb nog steeds geen procenten erbij gekregen? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.