NickBonJovi Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Elke keer ben ik net op weg en dan bots ik en zakt het vliegtuig naar benede en krijg ik hem niet meer van de grond. Tips? Met welke motk beginne? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Elke keer ben ik net op weg en dan bots ik en zakt het vliegtuig naar benede en krijg ik hem niet meer van de grond. Tips? Met welke motk beginne? Persoonlijk begin ik altijd met de eerste de beste helemaal aan de rechterkant (vanaf het punt gezien dat je nog stilstaat). Want als je daar begint, krijg je een mooie volgorde rondom het eiland. Je krijgt dan geen gewirwar van de ene naar de andere corona, maar je kunt in een mooie lijn overal langs vliegen. Dat bespaart ten eerste tijd, en ten tweede veel brandstof. Ik heb overigens even snel een kaartje voor je gemaakt met de corona die ik bedoel. Hij bevindt zich ongeveer boven dat stuntterrein, voor zover ik me dat nog kan herinneren. Succes in ieder geval! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Bedankt, morgen komt een vriend die hem voor de PC heeft me helpen. Niet dat hij dan goed is in de PS2 versie maar ik geef dan minder snel op I'll try thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 Heej, Het is een best lastige missie. Dat komt vooral doordat de besturing van de Skimmer in VC af en toe lastig kan zijn. Zoals opgemerkt is, is het niet slim om gelijk in de Skimmer te stappen. Oefen altijd met de Skimmer als je de kans hebt. Hiermee bedoel ik neem wat bochten etc. Zet ook andere controls in als je de standard controls wat verrot vind. Het is ook handig als je in een verbeeldende cirkel vliegt. Het belangrijkste is dat je de Skimmer erg goed onder controle hebt. En verder: Oefining baart kunst. Mvg, GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 Ja echt verrot, deze missie is de reden dat ik Vice city nog niet helemaal heb uit kunnen spelen. Krijg die besturing maar niet onder de knie, erg frustrerend. Ben toen maar met San Andreas begonnen, maar die is ook nagenoeg ten einde. Zal dan maar weer vice city uit proberen te spelen en zit nog op de helft van GTA 3, dus ik heb nog wel wat weken plezier aan GTA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Dit is toevallig zeg, ik heb hem NET gisteren gehaald! Ik heb het helemaal niet in vaste volgorde gedaan, en ik had nog fuel genoeg! TIP: Als je bijvoorbeeld tussen 2 gebouwen doormoet, ga dan niet zijwaarts, maar maar een ruime bocht en ga er recht doorheen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasperke Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 ik ben dus linkshandig, ik heb bij deze besturing A en Z gebruikt, echt een aanrader, alleen kan ik nu niet meer met wsad sturen, want dan werkt a niet meer, ik stuur toch altijd met de pijltjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyA Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Elke keer ben ik net op weg en dan bots ik en zakt het vliegtuig naar benede en krijg ik hem niet meer van de grond. Tips? Met welke motk beginne? Persoonlijk begin ik altijd met de eerste de beste helemaal aan de rechterkant (vanaf het punt gezien dat je nog stilstaat). Want als je daar begint, krijg je een mooie volgorde rondom het eiland. Je krijgt dan geen gewirwar van de ene naar de andere corona, maar je kunt in een mooie lijn overal langs vliegen. Dat bespaart ten eerste tijd, en ten tweede veel brandstof. Ik heb overigens even snel een kaartje voor je gemaakt met de corona die ik bedoel. Hij bevindt zich ongeveer boven dat stuntterrein, voor zover ik me dat nog kan herinneren. Succes in ieder geval! een blauwe? ja die zit inderdaad boven het stuntterrein!Succes! WesleyA Bewerkt: 1 maart 2008 door wesleyA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.