jw21 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) ik heb sinds gister gta san andreas en sinds gister ook een nieuwe videokaart nvidia 7600GT mijn pc kan de game echt makkelijk aan maar als ik ff speel dan is het beeld opeens heel raar en als ik mijn pc helemaal opnieuw opstart dan doet hij het weer en na een tijdje begint hij weer ik heb wel mijn pc al een hele tijd aanstaan kan het daar aan liggen en ik denk niet dat mijn videokaart stuk is (of hoop ik) want bij andere games heb ik niet echt een probleem geloof ik en net sprak ik iemand anders, en die had hetzelfde probleem en die heeft ook net een nieuwe videokaart maar die zegt dat ik mijn instellingen van windows zelf zeg maar moet verlagen of zoiets!! weet iemand hier meer van!! pls i need help, ik wil het zo graag spelen XD Bewerkt: 31 januari 2008 door jw21 Reageren
jw21 Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 kan niemand helpen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 kan niemand helpen Misschien staan je opties wat te laag of te hoog. Maar je kunt ook altijd nog de nieuwste driver voro je videokaart installeren. Van Johannes47 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Weet je zeker dat je dit probleem alleen bij GTA San Andreas hebt? Kijk goed of je dit ook bij andere games hebt. Als je het bij andere games ook hebt, dan ligt het aan je videokaart of de drivers die je videokaart gebruikt. Als je het alleen bij GTA San Andreas hebt, ligt het aan het spel zelf. Je kunt het spel opnieuw installeren (je savegames blijven dan bewaard) en de instellingen wat lager zetten. Je vindt de instellingen in het Options menu bij Display Setup. Probeer wat instellingen te veranderen en kijk of het effect heeft op je spel. Succes! Reageren
jw21 Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Weet je zeker dat je dit probleem alleen bij GTA San Andreas hebt? Kijk goed of je dit ook bij andere games hebt. Als je het bij andere games ook hebt, dan ligt het aan je videokaart of de drivers die je videokaart gebruikt. Als je het alleen bij GTA San Andreas hebt, ligt het aan het spel zelf. Je kunt het spel opnieuw installeren (je savegames blijven dan bewaard) en de instellingen wat lager zetten. Je vindt de instellingen in het Options menu bij Display Setup. Probeer wat instellingen te veranderen en kijk of het effect heeft op je spel. Succes! ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, en als ik mijn pc opstart is het weer weg dan doet ook gta sa het weer even, en dan na een paar min soms na een halfuur geeft hij weer dat beeld en ik heb die instellingen als proberen te veranderen. zelf op het laagst mogelijkste gezet maar helpt niks na een paar min weer het zelfde ik heb het nieuwste spel van csi erachterna gespeeld en geen problemen ik ga zo ff rollercoastertycoon 3 uittesten maar als het aan mijn videokaart ligt wat dan wat ik heb hem sinds woensdag pas nieuw :O Bewerkt: 1 februari 2008 door jw21 Reageren
jw21 Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 kan gta san andreas wel draaien op een : nvidia 7600GT hij moet hem makkelijk aankunnen maar rollercoaster tycoon 3 geeft ook af en toe zon kut beeld en mijn videokaart is pas nieuw dus daar kan het niet aanliggen toch :O plsss reageer zsm Reageren
ikt Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Een 7600GT kan dat makkelijk aan, ik had hier eerst een 6600GT en die kon alles aan op de hoogste settings. Misschien is er iets mis met de videokaart zelf, bijvoorbeeld een fabrieksfout? Laat hem eens nakijken Reageren
jw21 Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Een 7600GT kan dat makkelijk aan, ik had hier eerst een 6600GT en die kon alles aan op de hoogste settings. Misschien is er iets mis met de videokaart zelf, bijvoorbeeld een fabrieksfout? Laat hem eens nakijken mijn videokaart word aanstaande donderdag nageken dus ik hoop dat dan alles word opgelost dank jullie voor al jullie reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.