gabbertje93 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 ik weet niet hoe ik die dingen moet toepassen als je dingen heb gedowload bevoorbeeld 100% uitgespeelt ofzow of nederlandse politie auto hoe voeg je al die dingen toe aan je game geef als je blieft even snel antwoord wil dit erg graag weten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) ik weet niet hoe ik die dingen moet toepassen als je dingen heb gedowload bevoorbeeld 100% uitgespeelt ofzow of nederlandse politie auto hoe voeg je al die dingen toe aan je game geef als je blieft even snel antwoord wil dit erg graag weten 100% Savegame: Meestal zitten deze in een .rar bestand. Pak ze uit met >>Winrar<< en plaats het bestandje, GTASAsf*.b, plaats je in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files. Start SA op, ga naar load game en laad je savegame. Politie auto: Auto's veranderen is als je het kan best wel gemakkelijk. | Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Data ) en die de gedownloadde .txd en .dff erin plaatsen. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Met mods moet je wel opletten dat je V1 hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Bewerkt: 31 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.