Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

Ach, dat stelt niks voor. Peter R. de Vries heeft er een beetje een sensatie uitzending van gemaakt. Die 'bedreiging' was natuurlijk gewoon stoere praat van Joran. En de hele undercover actie vind ik wat zwak. Een beetje uitgelokt. Maar goed, hij is wel strafbaar.

En volgens mij wordt dit samengevoegd met het bestaande topic over Joran van der Sloot.

Klopt, wat Peter R. de Vries doet is niet helemaal toegestaan, hij luistert dingen af, en publiceert dat, Joran zou hier opzich wel wat tegen kunnen doen, tevens mag uitlokken ook niet echt.

De Vries is alleen een misdaadverslaggever, en geen Politie agent ofzo.

Ook agenten mogen dat niet doen :7

En in onze landje Nederland, wordt toch meer afgeluisterd dan in Amerika... door AIVDers.. valt de AIVD/BBE dan ook niet onder agent?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Ach, dat stelt niks voor. Peter R. de Vries heeft er een beetje een sensatie uitzending van gemaakt. Die 'bedreiging' was natuurlijk gewoon stoere praat van Joran. En de hele undercover actie vind ik wat zwak. Een beetje uitgelokt. Maar goed, hij is wel strafbaar.

En volgens mij wordt dit samengevoegd met het bestaande topic over Joran van der Sloot.

Klopt, wat Peter R. de Vries doet is niet helemaal toegestaan, hij luistert dingen af, en publiceert dat, Joran zou hier opzich wel wat tegen kunnen doen, tevens mag uitlokken ook niet echt.

De Vries is alleen een misdaadverslaggever, en geen Politie agent ofzo.

Ook agenten mogen dat niet doen :7

En in onze landje Nederland, wordt toch meer afgeluisterd dan in Amerika... door AIVDers.. valt de AIVD/BBE dan ook niet onder agent?

Doen is iets anders dan mogen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het nogal overdreven. Hoeveel mensen worden er in de verenigde staten wel niet vermoord? Of wat dacht je van Colombia/Zuid-Afrika? Zie bijvoorbeeld deze site, en dat is nog maar per 100.000 inwoners. Maar geen heeft de aandacht van Holloway gekregen... Geen ellenlange discussies en reportages over wat er gebeurd zou zijn bij hen... Niet dat ik het niet erg vind wat er gebeurd is, hoor, vermoord worden gun ik natuurlijk niemand.

En over die handel: dat gebeurt zo ongelooflijk veel...

Gooi die Joran gewoon in de bak, hij woont niet voor niets in zo'n megahuis en zelfs de beste analysten zeiden dat het gewoon waar was wat er in die auto werd gezegd. Ik heb het gisteren ook gezien, en op het laatst deed hij weer hetzelfde als vorige keer: ik deed niets, jij deed alles. Tuurlijk Joran...

Beetje een dubbel verhaal. Aandacht bestede gaat te ver want het gebeurt toch al zoveel, maar Joran mag dan wel graag achter de tralies.

Ik vind die ophef en al die reportages nog niet eens zo slecht nog niet. Net als die uitzending van gister avond, laat iedereen maar even wakkerschudden hoe makkelijk ''mensensmokkel'' is, laat er maar eens wat strengere maatregelen komen, net wat Joran zei je hoeft maar enkel een stomme reden in te vullen bij de ambassade om zo'n meisje naar de seksindustrie te smokkelen, niet te geloven hoe dat er aan toe gaat. En dat in anno 2008 nog zo makkelijk kan. Dankzij die publiciteit laat dat maar weer mooi even zien hoe dat er aan toe gaat. Net als de Holoway zaak, dat lichaam vinden ze toch nooit meer terug. Hoezo ''een ezel stoot geen 2 keer zijn kop aan de zelfde steen?'' Joran kan blijkbaar niet van dat criminele industrietje wegblijven, al weer de fout in gegaan. Wat mij betreft sluiten ze hem levenslang in die Thaise bajes op.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het nogal overdreven. Hoeveel mensen worden er in de verenigde staten wel niet vermoord? Of wat dacht je van Colombia/Zuid-Afrika? Zie bijvoorbeeld deze site, en dat is nog maar per 100.000 inwoners. Maar geen heeft de aandacht van Holloway gekregen... Geen ellenlange discussies en reportages over wat er gebeurd zou zijn bij hen... Niet dat ik het niet erg vind wat er gebeurd is, hoor, vermoord worden gun ik natuurlijk niemand.

Inderdaad, het is ook niet helemaal eerlijk aangezien een moordzaak met wat druk van de pers of een uitgebreide reportage soms sneller kan worden opgelost. Peter R. de Vries probeert echter ook aandacht aan die andere moorden te geven, en vaak worden die ook nog eens opgelost. Dat de media zoveel aandacht aan Holloway en andere inmiddels 'bekendheden' geeft, daar kan niemand wat aan doen. Zelfs al zou RTL Nieuws besluiten om een bekende moordzaak te negeren, ze zouden enorm veel omzet mislopen omdat NOS het bijvoorbeeld wel uitzend, daar moet je tegen concurreren. Helaas ook als dat ten koste gaat van andere moordzaken die ook moeten worden opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje een dubbel verhaal. Aandacht bestede gaat te ver want het gebeurt toch al zoveel, maar Joran mag dan wel graag achter de tralies.

Helemaal geen dubbel verhaal. Elke crimineel moet wat mij betreft achter tralies, en ik geloof ook wel dat Joran het gedaan heeft. Dus mag hij achter tralies. Echter krijgt deze moordzaak heel veel aandacht, en andere moordzaken niet of nauwelijks. Dat wil toch niet zeggen dat ik die persoon niet achter tralies wil? Dat heb je mij niet horen zeggen, hoor. ;)

De ene zijn dood is de ander zijn brood.

Link to comment
Delen op andere websites

Doen is iets anders dan mogen :7

Sorry maar dat snap ik even niet, wie heeft het hier over 'mogen'? de AIVD/BBE luistert ons gewoon af hoor, via telefoon/MSN gesprekken e.d. En zo doet Peter R. De vries dat ook, maar dan op een beetje andere manier.

En tevens kon ik het beter anders zeggen:

De Vries is een misdaadverslaggever, en werkt niet voor Justitie, zo beter..? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Is de uitzending nog ergens op internet te bekijken? :7
Ja, hier op de site van SBS 6.

Dat flimpje doet het bij mij niet :? zodra hij afspeelt is hij direct afgelopen, er staat gewoon boven gereed... en als je op eigenschappen drukt staat er dat hij 0 seconden duurd. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...