Jump to content

Joran van der Sloot

Recommended Posts

Geplaatst:
Joran is ondertussen alweer spoorloos verdwenen heb ik gehoord.

Klopt, waarschijnlijk omdat de Thaise justitie een onderzoek heeft gestart. Hij is denk ik naar een land gevlucht waarvan Thailand geen uitleveringsverdrag heeft. Dan kunnen ze hem namelijk nooit oppakken.

• Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

9

• Mirrrr

9

• AwiVC

8

• TomHagen

8

Geplaatst:

hij zit op een toeristen eiland voor de kust van thailand maar hij kan niet weg want hij moet via de nationale vliegveld van bangkok weggaan.

Geplaatst:
Doen is iets anders dan mogen :7

Sorry maar dat snap ik even niet, wie heeft het hier over 'mogen'? de AIVD/BBE luistert ons gewoon af hoor, via telefoon/MSN gesprekken e.d. En zo doet Peter R. De vries dat ook, maar dan op een beetje andere manier.

En tevens kon ik het beter anders zeggen:

De Vries is een misdaadverslaggever, en werkt niet voor Justitie, zo beter..? :7

Grapjas.. Als jij verdacht word van terreur ofzo zullen ze je best afluisteren maar als jij ooit een kitkat gestolen hebt of je hebt helemaal niets gedaan hoef je je nergens zorgen om te maken.

Geplaatst:

Sorry maar dat snap ik even niet, wie heeft het hier over 'mogen'? de AIVD/BBE luistert ons gewoon af hoor, via telefoon/MSN gesprekken e.d. En zo doet Peter R. De vries dat ook, maar dan op een beetje andere manier.

De Vries is een misdaadverslaggever, en werkt niet voor Justitie, zo beter..? :7

MSN afluisteren? :puh:

Afsof ze msn aflezen, ten eerste is via msn nooit te weten van wie die is, tenzij je voor+achternaam erop hebt staan, en iedereen kan dat typen als je gehacked bent.

En wens ze veel suc6 met MSN aflezen, want dan zijn ze lang bezig.

Geplaatst:

Denk dat er wel aardig wat mensen zijn ..die hem een kogel door ze kop jagen en gelijk hebben ze .. hij is zo ontiegelijk schijnheilig!

Geplaatst:

Die Peter R de Vries is wel goed in zijn vak, maar wel een arrogante zak. De hele tijd maar pronken met zijn emmy enzo...

Geplaatst: (bewerkt)

Jij het over mogen, alleen gebruikte je het woord toegestaan ^^

Die Peter R de Vries is wel goed in zijn vak, maar wel een arrogante zak. De hele tijd maar pronken met zijn emmy enzo...

Zoals Freek de Jonge al zei, hij gebruikt andere voor het winnen van prijzen ^^

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Grapjas.. Als jij verdacht word van terreur ofzo zullen ze je best afluisteren maar als jij ooit een kitkat gestolen hebt of je hebt helemaal niets gedaan hoef je je nergens zorgen om te maken.

Ho effen. De Vries werkt niet officieel voor Justitie, laat staan voor de overheid.

Hij baant zijn eigen weg om iemand de bak te laten indraaien. Zolang hij

geen toestemming heeft van Minister van Justitie, vind ik het nog steeds ter onrecht

dat hij niet wordt aangesproken op zijn manier van werken.

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Even weer wat nieuws rond Natalee Hollowy. Het lichaam van haar is waarschijnlijk gevonden op Aruba, of het helemaal waar is is nog onduidelijk.

Telegraaf

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Het zou voor de ouders wel een ''mooi'' iets zijn als ze haar lichaam vinden, Joran van de sloot zal toch niet toegeven dat hij het heeft gedaan, Maarja we hebben het progamma met Peter R De vries wel gezien, Dus we weten allemaal dat het wel zo is, toch ben ik er van overtuigd dat ze haar niet ''zomaar'' zullen vinden als ze echt zo ver in zee is gegooit...

Geplaatst:

Die vermissing van Marlies van der Kouwe werd dus ook zo verschrikkelijk overdreven. Omdat toevallig zij verdwijnt, word gelijk de halve wereld ingelicht. En als ik zo kijk naar de registers over hoeveel mensen er wel niet spoorloos zijn, vind ik dat ze er wel een hele attractie van maken zo.

Die Joran heeft ook 6 verschillende verhalen vertelt he, dus ik weet echt niet wat ik er zo 1,2,3 van zou moet denken. Wat ik wel weet is dat hij gewoon niet pluis is.

Geplaatst:

Voor sommige zaken is meer aandacht nodig. Het is raar maar wel waar. Sommige zaken die worden opgepikt door de media worden heel erg groot gemaakt. Alleen maar door de media. Spoorloos is een van de programma's die probeert vermiste mensen op te sporen. Er zijn heel veel mensen vermist natuurlijk, Maar als de media merkt dat er aan een persoon iets speciaals is dan word het dus erg opgeblazen of groot gemaakt. Zo kunnen hun veel geld en aandacht krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...