Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Ik vond Joran erg nerveus tijdens het beantwoorden van de vragen tijdens Pauw en Witteman. Het zou me zeker niet verbazen als hij de dader was. Ga zondag zeker keken, eerst anderhalf uur onzin kletsen en in het laatste half uur vertelt hij ons het. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde laatst nog ergens dat Joran haar had achtergelaten op het strand ofzoiets...

En ze had al de hele dag lope zuipen...

En nadat Joran weg was is er niets meer van haar vernomen... :?

Maar wie gelooft dit nou...?! ik in ieder geval niet...

Link to comment
Delen op andere websites

De Vries iets oplossen... :7 De puttense moordzaak is voorals nog ook niet opgelost. Zo veel vertrouwen heb ik niet in peter.

Hij probeerd vaak zaken te openen, maar dit lukt niet altijd. Nu heeft hij wel al een paar zaken opgelost. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij deze keer gelijk heeft.

Overal ter wereld word nu flink aandacht besteed aan Peter R. de Vries, in Nederland, Amerika etc. Ik denk niet dat hij zomaar met informatie naar buiten komt zonder dat hij echt wat heeft, als hij nu met bijna niks komt dan staat hij flink voor schut. Hij beweerd zelfs dat dit zijn meest schokkende en beste reportage is in zijn reclame. Ik denk toch wel dat hij de zaak heeft opgelost. Joran die nu ook opeens verdwenen is. Ik en veel meer mensen verwachten wel veel van zijn show, ik zal in iedergeval wel weer naar het programma kijken, of de zaak nou is opgelost of niet want ik wil wel weten wat Joran dan wel gezegd heeft en wat Peter R. allemaal heeft gevonden.

Wat er na het programma allemaal gebeurd ben ik ook wel benieuwd naar. Pakken ze Joran dan gelijk op, leveren ze hem af aan Amerika waar hij dan waarschijnlijk een doodstraf tegemoet zal staan of dat hij nu gewoon spoorloos verdwenen is en dat niemand hem meer vind, of dat Peter R. gewoon niks heeft opgelost. Ik kan niet wachten.

mvg,2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar is dit mysterie nog niet opgelost!

'Bekentenis' was een leugen

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

ANP

"Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken." [/i]

Bron

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar is dit mysterie nog niet opgelost!
'Bekentenis' was een leugen

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

ANP

"Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken." [/i]

Bron

Volgens Peter R. heeft hij beelden van Joran dat hij beweerd dat hij Natalee heeft vermoord/laten verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar is dit mysterie nog niet opgelost!
'Bekentenis' was een leugen

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

ANP

"Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken." [/i]

Bron

Volgens Peter R. heeft hij beelden van Joran dat hij beweerd dat hij Natalee heeft vermoord/laten verdwijnen.

Ja, en dat ontkent Joran dus ook niet, dat die beelden er zijn. Die beelden zijn gemaakt met een geheime camera door een vriend van Joran (lekkere vriend..) in een vertrouwelijk gesprek. Joran zegt nu dus dat hij tijdens dat gesprek die vriend naar de mond heeft gepraat en er dus niks van waar is. Overigens lijkt de doodstraf me nogal overdreven en daarbij heeft de regering van Aruba (de politie en meerdere mensen hebben al inzage gehad in de tapes) al laten weten dat Joran niet vervolgd zal worden en ze dus blijven bij het oordeel dat 2 jaar geleden is uitgesproken. Ongetwijfeld weet Joran dingen die wij niet weten, maar zelfs als hij haar niet vermoord heeft maar haar alleen op het strand heeft achtergelaten terwijl ze dronken was, dan zou hij dit alsnog niet kunnen zeggen omdat hij het eerst zo glashard heeft ontkent. Joran is een hele slimme jongen en hij heeft een hele goede Amerikaanse advocaat, ik denk dus niet dat de documentaire van Peter veel gaat veranderen voor Joran zelf, natuurlijk zal er weer veel opschudding over zijn en de media zal eraan te pas komen, maar het OM heeft nog altijd het laatste woord.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is echt elke dag weer een andere reden van haar verdwijning,

Nu schijnt het dat Natalee onwel was geworden tijdens een vrijpartij op het strand.

Om van haar lichaam af te komen zou Joran haar ergens in de zee hebben gedumpt.

Achja dat doe ik ook altijd als meisjes misselijk worden, lichaam dumpen :7 De theorieën komen nu aan bij het punt dat ze er wanhopig uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...