Wazuup Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dit bewijs was veel, maar dan ook veel harder dan ik had verwacht. Dit kan geen leugen zijn omdat die vriend het wou horen, zoiets vertel je niet op zo'n manier en zo kloppend. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 nou poe poe hoor. Iemand stoned iets laten vertellen. Kans is groot dat het dus onzin is om alleen maar op te scheppen bij zijn 'vriend'. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 nou poe poe hoor. Iemand stoned iets laten vertellen. Kans is groot dat het dus onzin is om alleen maar op te scheppen bij zijn 'vriend'. Hoe ziek ben je als je zoiets zegt als je onschuldig bent.. Maargoed het belangrijkste is niet de strafrechtelijke kant van het verhaal maar het feit dat de familie nu "closure" krijgt, althans ze weten (de familie) wat er in grote lijnen gebeurd is.. Peter heeft weer puik werk geleverd je kunt gaan lopen mierenneuken maar hij heeft deze zaak toch wel weer tot leven gebracht, of die Joran nu vervolgd wordt of niet, zijn leven zal niet meer hetzelfde zijn en die familie kan het afsluiten. Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 nou poe poe hoor. Iemand stoned iets laten vertellen. Kans is groot dat het dus onzin is om alleen maar op te scheppen bij zijn 'vriend'. Joran was niet elke dag stoned hoor. Die verborgen-camera-opnames waren verspreid over meerdere (volgens mij 4) dagen. Reageren
Disturbed Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Joran is een vleesgeworden leugen. Verstrikt geraakt in zijn leugens, en duidelijk niet mans genoeg geweest (In tegenstelling tot De Vries) om verantwoordelijkheid voor zijn daden te nemen. Geen kans om te ontsnappen voor hem, het spel is uit Joran Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik vind ook dat er niks bewezen is hoor... Het enige wat nu eventueel bekend is dat hij iemand anders gevraagd heeft het lijk op te ruimen. Meer heeft hij niet bekend. Ik vond het echt 2 uur verspilling achter de tv. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Medeplichtig aan een moord is net zo erg als zelf een moord plegen. Tevens was hij erbij toen ze in coma, shock, weet-ik-veel, raakte. Wat een klootzak. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Medeplichtig aan een moord is net zo erg als zelf een moord plegen. Tevens was hij erbij toen ze in coma, shock, weet-ik-veel, raakte. Wat een klootzak. Het was geen moord zoals hij het vertelde... Dat is mijn punt. Ik zeg helemaal niet dat hij het niet gedaan heeft. Maar wat ze op die tape hadden was veel te weinig. Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ja, maar tis wel genoeg om het onderzoek te heropenen. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het was geen moord? Ze raakte in coma en daarna heeft zijn vriend haar in zee gedumpt waar Joran mee akkoord ging. Noem je dat geen moord? Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Het was geen moord?Ze raakte in coma en daarna heeft zijn vriend haar in zee gedumpt waar Joran mee akkoord ging. Noem je dat geen moord? Joran wist/weet niet of ze in coma lag, misschien was ze wel echt overleden daar op het strand. Misschien was ze bewusteloos, misschien sliep ze (door de drank) Edit: Joran zei dat ze vlak daarvoor een drankje had gehad waar 75% alcohol in zat. Misschien kunnen jongens daar beter tegen, maar meisjes hebben echt veel grotere kans om dan in coma te raken hoor. Bewerkt: 3 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het was geen moord?Ze raakte in coma en daarna heeft zijn vriend haar in zee gedumpt waar Joran mee akkoord ging. Noem je dat geen moord? Zoals hij het vertelde was het geen moord nee. Dan had ze vermoord moeten worden door hem. Hij heeft haar niet in coma gebracht. (zoals het op de tapes staat ) Dus met deze tapes ben je net zover als 3 dagen geleden. Er is nog steeds niemand die mij kan vertellen wat er nu echt op dat strand is gebeurd. Want dit verhaal sorry het klopte regelmatig niet met elkaar. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nee Joran heeft haar niet vermoord, maar hij zei wel dat ze begon te trillen en dat ze niets meer zei. Hij heeft haar toen in de bosjes gesleept en zijn vriend gebeld. Die kwam er vervolgens mee om haar in de zee te dumpen. En daar gaat Joran mee akkoord.. Het is zeker wel duidelijk. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nee Joran heeft haar niet vermoord, maar hij zei wel dat ze begon te trillen en dat ze niets meer zei. Hij heeft haar toen in de bosjes gesleept en zijn vriend gebeld. Die kwam er vervolgens mee om haar in de zee te dumpen. En daar gaat Joran mee akkoord.. Het is zeker wel duidelijk. Nou dan hangt hij voor pak en beet een jaar met aftrek van voorarrest Reageren
Jay; Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Inderdaad, die gast biecht echt alles op zonder enig meedeleven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.