Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

Ik heb het gisteren ook bekeken en ik ben bang dat dit niet voldoende zal zijn om direct de zaak op te lossen. Het opent echter wel weer deuren naar de oplossing, zo kunnen ze die ene Daury aanhouden en ondervragen en alles nog eens goed nalopen.

Uiteindelijk lost het het wel op, maar niet direct denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Ik heb het gisteren ook bekeken en ik ben bang dat dit niet voldoende zal zijn om direct de zaak op te lossen. Het opent echter wel weer deuren naar de oplossing, zo kunnen ze die ene Daury aanhouden en ondervragen en alles nog eens goed nalopen.

Uiteindelijk lost het het wel op, maar niet direct denk ik.

Juist. Ik heb die uitzending gister ook bekeken, en zo 'bloedstollig achtervolging' viel opzich ook wel mee. Dit is alleen een real-time gesprek. Aan de hand hiervan zullen ze een onderzoek moeten verrichten. Als alles klopt (+ het lijk gevonden is), heeft Peter R de Vries de zaak pas écht opgelost.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb het gezien; en het klopt wat Peter zelf ook zegt, de ene keer zegt hij alles in meervoud, de andere had 1 vriend van hem geholpen.

Ik zelf denk ook dat er iets totaal anders achter zit, want hij heeft er geen rusteloze nacht van gehad.

En wat hij zei over Natalee, dat ze helemaal schudde, misschien zou dat kunnen komen door de hoeveelheid percentage alcohol in haar bloed.

Of! Dit is gewoon allemaal stoere praat van Joran.

In iedergeval; ik hoop dat de politie er gauw achter komt!

Link to comment
Delen op andere websites

AMSTERDAM - De man die door Joran van der Sloot wordt genoemd als degene die Natalee Holloway, dood of mogelijk levend, voor de kust van Aruba in zee heeft gegooid, ontkent dat hij enige rol heeft gespeeld in de verdwijningszaak.

,,Dat kan justitie allemaal natrekken'', zegt deze Daury in een interview dat maandag in de gratis krant DAG verschijnt.

De Volkskrant publiceerde het vraaggesprekje zondagavond ook op haar site, maar trok het verhaal korte tijd later in, nadat er twijfels waren gerezen of de geïnterviewde Daury wel dezelfde was als de Daury die Joran in zijn bekentenis opvoert.

Volgens Daury is het hele verhaal van Joran ,,bullshit''. Op het moment van Natalee's verdwijning, eind mei 2005, zegt Daury in Nederland te zijn geweest. Daury zegt niet te zijn benaderd door Peter R. de Vries of justitie. Met Joran heeft hij naar eigen zeggen zaterdag contact te hebben gehad via MSN. Joran heeft hem toen niets gezegd. Het tweetal kent elkaar al jaren, maar kregen pas echt contact in december 2007, nadat Joran voor de tweede keer heeft vastgezeten in de zaak-Holloway. Hij ontkent de eigenaar van een boot te zijn.

Het interview met Daury is geschreven door Zvezdana Vukojevic, die samen met Joran van der Sloot een boek schreef over de affaire. Vukojevic zegt Daury via haar relatie met Van der Sloot op het spoor te zijn gekomen.

Nou daar zien we dus ook het eind nog niet van, dit verhaaltje krijgt nog een staartje :7

Maar laten we nou eerlijk zijn, hier ging het toch allemaal om. De politie van Aruba had de tapes al gezien en had al bekend gemaakt dat het niks zou veranderen, sowieso staat er op Aruba maar een celstraf van 6 maanden op het laten verdwijnen van een lijk, niks om zich druk over te maken voor Joran dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Het was geen moord?

Ze raakte in coma en daarna heeft zijn vriend haar in zee gedumpt waar Joran mee akkoord ging. Noem je dat geen moord? :?

Nee, moord is met voorbedachte rade en van dood door schuld is half half spraken. Aan de ene kant hij heeft haar geprobeerd weer bij te krijgen en aan de andere kant heeft hij geen medische hulp ingeschakeld.

Maar net als Joriz al zij, stoned en dan een bekentenis geven :7 Zijn verhaal klopt voor geen kant, omdat de vermoedelijke handlanger in Nederland zal zijn.

Het enige wat wel kan zijn is dat ze door dat shotje van 75% en de rest alcohol vergifteging heeft opgelopen en dat ze in coma is geraakt en is overleden.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat vind ik echt flauwe kul. Natuurlijk gaan mensen kijken maar het zal SBS6 niet alleen om die 7 miljoen kijkers gaan! Het gaat erom wat er uit is gekomen, en dat vind een heel paketje.

Ik heb zeker respect voor Patrick hij loopt ook gevaar met zich mee. Joran had immers ook kunnen ontdekken dat er iets mis was! Dan was hij de lul geweest. Verders heb ik het gewoon gekeken alleen op sommige moment zoog het enorm. Maar buiten alles zou dit de oplossing kunnen zijn die ze al lang zoeken…

Link to comment
Delen op andere websites

Als het inderdaad zo is gegaan zoals Peter R. de Vries zegt is meisje Holloway "per ongeluk" overleden aan de combinatie drugs/alcohol/sex en valt Joran v/d Sloot "slechts" te verwijten dat hij het dode lichaam heeft laten verdwijnen. Dat hebben we in het Wetboek van Strafrecht al opgenomen en er staat maximaal 6 maanden op (na aftrek voorarrest). De kans is daarom niet heel erg groot dat justitie Joran opnieuw zal oppakken....

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat vind ik echt flauwe kul. Natuurlijk gaan mensen kijken maar het zal SBS6 niet alleen om die 7 miljoen kijkers gaan! Het gaat erom wat er uit is gekomen, en dat vind een heel paketje.

Ik heb zeker respect voor Patrick hij loopt ook gevaar met zich mee. Joran had immers ook kunnen ontdekken dat er iets mis was! Dan was hij de lul geweest. Verders heb ik het gewoon gekeken alleen op sommige moment zoog het enorm. Maar buiten alles zou dit de oplossing kunnen zijn die ze al lang zoeken…

Geloof me dat het ook was om te doen om die 7 miljoen kijkcijfers. Die 7 miljoen kijkers = harde cash.

Oplossing? Een moeder die denkt dat de verdwijning van haar dochter is opgelost en de zogenaamde ontknoping toch rammelt aan alle kanten. Dat is misselijkmakelijk.

Peter R :kots:

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de helft hiervan klopt, maar dat hij de rest uit zijn duim gezogen heeft toen hij stoned was. Ik snap niet waarom je in godsnaam je schoenen uit doet om 3 uur 's nachts en ze in het riool gooit als ze niks met Holloway te maken hebben. En waarom zou haar lichaam in het water dumpen als ze echt gestorven is aan een epileptische aanval. Moeilijke hoor, even 112 bellen. Volgensmij is er nog heel veel meer aan de hand, maar hiermee zullen ze al een heel eind komen.

En dan liegt hij eerst ook nog tegen iedereen, en hij schreef zelfs een boek. En wat ik nog het allerergste vind is dat hij er geen nacht van wakker gelegen heeft, dat is wel heel triest. Wat mij betreft kan hij meteen de bak in :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik terug denk na het verhaal, dat merk je dat hij soms over zijn hulpje/hulpjes spreekt. Hij verspreekt zich ook enorm vaak. Dan heeft hij het over een persoon dan zijn en het weer personen. Ik vind het ook nog wel een vaag verhaal eigenlijk…

Natuurlijk, dat heeft iedereen. Maar zoals ik vannacht al zei is dit veel te weinig om hem ergens voor vast te zetten nog.

Maar dan loopt die Patrick ook nog gevaar? Joran kan nu toch ook hem (nog) iets aan doen. Om wraak te nemen!

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

En dan liegt hij eerst ook nog tegen iedereen, en hij schreef zelfs een boek. En wat ik nog het allerergste vind is dat hij er geen nacht van wakker gelegen heeft, dat is wel heel triest. Wat mij betreft kan hij meteen de bak in :sigaar:

Natuurlijk, dat heeft iedereen. Maar zoals ik vannacht al zei is dit veel te weinig om hem ergens voor vast te zetten nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk, dat heeft iedereen. Maar zoals ik vannacht al zei is dit veel te weinig om hem ergens voor vast te zetten nog.

Maar dan loopt die Patrick ook nog gevaar? Joran kan nu toch ook hem (nog) iets aan doen. Om wraak te nemen!

Heeft Joran Patrick bedreigd? Daarnaast is Joran niet zo dom om hem iets aan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk, dat heeft iedereen. Maar zoals ik vannacht al zei is dit veel te weinig om hem ergens voor vast te zetten nog.

Maar dan loopt die Patrick ook nog gevaar? Joran kan nu toch ook hem (nog) iets aan doen. Om wraak te nemen!

Heeft Joran Patrick bedreigd? Daarnaast is Joran niet zo dom om hem iets aan te doen.

Nee, Patrick heeft joran in de zeik genomen (om maar effe te zeggen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...