Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

Ik heb gisteren ook natuurlijk voor de buis gezeten met mijn ouders. Er vielen mij een aantal dingen op. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zomaar misbruik maakt van een dronken meisje. Die Joran gaf haar een drankje met 75% alcohol erin. Dit alles getuigt echt van disrespect voor Natalee. Een ander aspect die mij opviel is hoe gevoelloos hij praatte over haar dood en dat hij op een berekende manier haar lijk had gedumpt. Hij ging gewoon een alibi opbouwen en gewoon slapen alsof er niks gebeurd was. De volgende dag ging hij met Deepak en Satish een verhaal in elkaar knutselen om iedereen om de tuin te leiden. Ik denk zelf dat het meisje is gestorven aan de combinatie drugs en alcohol. Joran had het er over dat die Amerikaanse meisjes cocaine gebruikte op Aruba.

Helaas denk ik dat ze een hele zwakke zaak tegen Joran hebben. Er is wel een bekentenis van Joran, maar het lijk ontbreekt. Daarnaast ontbreekt het forenisch bewijs. Dan heb ik het over het DNA van Natalee op de schoenen/kleding van Joran. Ik denk hij er zeker wat mee te maken heeft, maar ik zou ook niet verder komen dan een aanklacht over het wegmaken van het lijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Ik denk dat de helft hiervan klopt, maar dat hij de rest uit zijn duim gezogen heeft toen hij stoned was. Ik snap niet waarom je in godsnaam je schoenen uit doet om 3 uur 's nachts en ze in het riool gooit als ze niks met Holloway te maken hebben. En waarom zou haar lichaam in het water dumpen als ze echt gestorven is aan een epileptische aanval. Moeilijke hoor, even 112 bellen. Volgensmij is er nog heel veel meer aan de hand, maar hiermee zullen ze al een heel eind komen.

En dan liegt hij eerst ook nog tegen iedereen, en hij schreef zelfs een boek. En wat ik nog het allerergste vind is dat hij er geen nacht van wakker gelegen heeft, dat is wel heel triest. Wat mij betreft kan hij meteen de bak in :sigaar:

Maar stel dat je een middel hebt ingenomen waar je van gaat halliciunoren en je bent zo dronken als wat, je bent alleen met een meisje op het strand en ze valt opeens, denk jij, dood neer. Als je dan al zo ver heen bent dan is het meest logische om dat lichaam zo snel mogelijk weg te gooien en er niks meer mee te maken willen hebben. En die Patrick heeft nooit gevaar gelopen want Joran is zelf echt wel slim genoeg om te bedenken dat als hij nu nog met iets de fout ingaat, dat hij dan echt een probleem heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Rechter weigert arrestatie Joran

ORANJESTAD - De rechter-commissaris op Aruba heeft een vordering van het Openbaar Ministerie om Joran van der Sloot in voorarrest te nemen afgewezen.O ANP

Van der Sloot zal dus niet in Nederland worden gearresteerd.

Het Openbaar Ministerie is het daarmee niet eens en tekent tegen die beslissing hoger beroep aan.

De onderzoeksrechter heeft wel het vooronderzoek tegen Van der Sloot heropend.

Het OM op Aruba heeft de rechter vrijdag de vordering van het OM afgewezen. Omdat Joran van der Sloot al twee keer eerder is aangehouden en tijdelijk heeft vastgezeten, vindt de rechter dat aan een hernieuwde voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De bekentenis van Van der Sloot over de dood van Natalee Holloway die Peter R. de Vries zondagavond in zijn tv-programma liet zien, voldoet niet aan die eisen.

De Vries heeft op 20 januari een deel van zijn met de verborgen camera gemaakte opnamen aan justitie op Aruba laten zien, een paar dagen later volgde een aanvulling en op 1 februari het laatste deel. Op 29 januari - de dag waarop Van der Sloot voor het laatst heimelijk werd gefilmd - heeft de rechter-commissaris het gerechtelijk vooronderzoek heropend.

Volgens het OM wekten de beelden en vooral ook de manier waarop Joran zijn verhaal vertelt de indruk ,,dat deze versie van de feiten de waarheid wel eens dicht zou kunnen naderen.’’

Bron AD.nl

Zoals ik dus al zei kunnen ze behalve een onderzoek niks met zijn bekentenis. Dus moeten ze gaan onderzoeken. Daarbij ze hebben de afgelopen 3 jaar niks gevonden. Denk je dat ze dat nu wel zullen doen?

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Al bij al snap ik niet waarom Joran haar gewoon gedumpt heeft. Hij wist niet eens of ze dood was. Misschien om er misbruik van te maken zoals hij zij. :?

Offtopic: en ik maar denken dat iedereen nu naar school of werk was :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Rechter weigert arrestatie Joran

ORANJESTAD - De rechter-commissaris op Aruba heeft een vordering van het Openbaar Ministerie om Joran van der Sloot in voorarrest te nemen afgewezen.O ANP

Van der Sloot zal dus niet in Nederland worden gearresteerd.

Het Openbaar Ministerie is het daarmee niet eens en tekent tegen die beslissing hoger beroep aan.

De onderzoeksrechter heeft wel het vooronderzoek tegen Van der Sloot heropend.

Het OM op Aruba heeft de rechter vrijdag de vordering van het OM afgewezen. Omdat Joran van der Sloot al twee keer eerder is aangehouden en tijdelijk heeft vastgezeten, vindt de rechter dat aan een hernieuwde voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De bekentenis van Van der Sloot over de dood van Natalee Holloway die Peter R. de Vries zondagavond in zijn tv-programma liet zien, voldoet niet aan die eisen.

De Vries heeft op 20 januari een deel van zijn met de verborgen camera gemaakte opnamen aan justitie op Aruba laten zien, een paar dagen later volgde een aanvulling en op 1 februari het laatste deel. Op 29 januari - de dag waarop Van der Sloot voor het laatst heimelijk werd gefilmd - heeft de rechter-commissaris het gerechtelijk vooronderzoek heropend.

Volgens het OM wekten de beelden en vooral ook de manier waarop Joran zijn verhaal vertelt de indruk ,,dat deze versie van de feiten de waarheid wel eens dicht zou kunnen naderen.’’

Bron AD.nl

Zoals ik dus al zei kunnen ze behalve een onderzoek niks met zijn bekentenis. Dus moeten ze gaan onderzoeken. Daarbij ze hebben de afgelopen 3 jaar niks gevonden. Denk je dat ze dat nu wel zullen doen?

Ik zou zeggen lever hem uit aan de Verenigde Staten, dan hangt hij..

Maargoed natuurlijk moet het verhaal nog nagetrokken en onderzocht worden maar feit blijkt wel dat Peter in een maand veel verder is gekomen dan overheidsinstanties in 3 jaar. Of het verhaal nou 100% klopt of niet Joran vd Sloot zal nergens meer aan de bak komen en overal nagekeken worden, ik ram zijn tanden er tenminste uit mocht ik hem tegenkomen. Gewoon hard aanpakken die gast 2 maanden op water en brood zal hem goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem niet aan de VS uitleveren aangezien daar niks gebeurd is. Dus je loopt nu een beetje onzin te verkondigen.. Ik snap alleen niet waarom hij opeens zo nodig moest praten. 3 jaar lang doet hij alles ''goed'' en houdt zijn mond dicht. (ik bedoel dus niet dat hij iets goed gedaan heeft :7 maar voor zijn zaak deed hij het perfect) En tegen iemand die hij pas een half jaar kent zou hij het hele verhaal vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rechter weigert arrestatie Joran

<blabla>

Bron AD.nl

Zoals ik dus al zei kunnen ze behalve een onderzoek niks met zijn bekentenis. Dus moeten ze gaan onderzoeken. Daarbij ze hebben de afgelopen 3 jaar niks gevonden. Denk je dat ze dat nu wel zullen doen?

Ik zou zeggen lever hem uit aan de Verenigde Staten, dan hangt hij..

Maargoed natuurlijk moet het verhaal nog nagetrokken en onderzocht worden maar feit blijkt wel dat Peter in een maand veel verder is gekomen dan overheidsinstanties in 3 jaar. Of het verhaal nou 100% klopt of niet Joran vd Sloot zal nergens meer aan de bak komen en overal nagekeken worden, ik ram zijn tanden er tenminste uit mocht ik hem tegenkomen. Gewoon hard aanpakken die gast 2 maanden op water en brood zal hem goed doen.

Denk je echt dat Peter dit in een maandje heeft gedaan? Hij heeft hier jarenlang aan gewerkt om, zoals hij zelf zei in het programma, "een zeer zorgvuldige val" voor Joran op te zetten. Tuurlijk, dat is hem goed gelukt, maar hij heeft dit echt niet even in een maandje gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem niet aan de VS uitleveren aangezien daar niks gebeurd is. Dus je loopt nu een beetje onzin te verkondigen.. Ik snap alleen niet waarom hij opeens zo nodig moest praten. 3 jaar lang doet hij alles ''goed'' en houdt zijn mond dicht. (ik bedoel dus niet dat hij iets goed gedaan heeft :7 maar voor zijn zaak deed hij het perfect) En tegen iemand die hij pas een half jaar kent zou hij het hele verhaal vertellen.

Je kunt met iets zitten, maar ooit moet je toch je hart luchten. Nou was Patrick het persoon die hij vertrouwde dus deed hij bij hem een verhaal. Dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. En Julie ook. Je moet toch op een dag je hart luchten…

Link to comment
Delen op andere websites

Rechter weigert arrestatie Joran

<blabla>

Bron AD.nl

Zoals ik dus al zei kunnen ze behalve een onderzoek niks met zijn bekentenis. Dus moeten ze gaan onderzoeken. Daarbij ze hebben de afgelopen 3 jaar niks gevonden. Denk je dat ze dat nu wel zullen doen?

Ik zou zeggen lever hem uit aan de Verenigde Staten, dan hangt hij..

Maargoed natuurlijk moet het verhaal nog nagetrokken en onderzocht worden maar feit blijkt wel dat Peter in een maand veel verder is gekomen dan overheidsinstanties in 3 jaar. Of het verhaal nou 100% klopt of niet Joran vd Sloot zal nergens meer aan de bak komen en overal nagekeken worden, ik ram zijn tanden er tenminste uit mocht ik hem tegenkomen. Gewoon hard aanpakken die gast 2 maanden op water en brood zal hem goed doen.

Denk je echt dat Peter dit in een maandje heeft gedaan? Hij heeft hier jarenlang aan gewerkt om, zoals hij zelf zei in het programma, "een zeer zorgvuldige val" voor Joran op te zetten. Tuurlijk, dat is hem goed gelukt, maar hij heeft dit echt niet even in een maandje gedaan.

Wel.. November 2007 heeft die Patrick Peter benaderd maar toen werd Joran gearresteerd, dus de eerste "undercover-dag" werd 9 januari 2008 en de laatste ik geloof 29 januari 2008, nog nieteens een maand dus..

@mirrrr, misschien kan het niet maar het zou wel perfect zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt met iets zitten, maar ooit moet je toch je hart luchten. Nou was Patrick het persoon die hij vertrouwde dus deed hij bij hem een verhaal. Dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. En Julie ook. Je moet toch op een dag je hart luchten…

Over zoiets? Waarvan je weet dat het wereldnieuws is? In Amerika bemoeien zich ze ermee. Ergens had je toch bij jezelf kunnen denken dat je met zoiets niemand kan vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost is het nog lang niet :N:cya: helaas.

Ik had eigenlijk veel meer verwacht van de uitzending van Peter R de Vries, dat komt ook door dat de meeste dingen al waren uitgelekt voor de uitzending. :7

Welk verhaal Joran nu vertelt heeft vraag ik me ook af of wel helemaal klopt, op eind werd die echt uit gehoord door die Patrick en kreeg de indruk of die zelf al wat door had.

Ook zag je Joran steeds met joint in ze hand en was volgens mij grootste deel van die tijd stoned in die auto.

Dit zal ook niet echt mee helpen aan betrouwbaarheid van de verklaringen in de auto en hij heeft zelf trouwens al die verklaring ingetrokken.

Joran is gewoon erg apart figuur dit blijkt ook uit zijn verleden(strafblad) en raar genoeg is nooit toen die vast zat door een psycholoog onderzocht.

Ik denk dat nog tijd gaat duren voordat zaak opgelost word als die eigenlijk ooit nog word opgelost,

die vriend die het lijk in zee gedumpt heeft zegt dat die toen in NL was, dus dat kan helemaal niet.

Als Joran strafbaar blijkt voor een lijk te dumpen of geen hulp te verlenen, dan zou die ook niet erg lang vast zitten omdat die al maanden in voorarrest heeft gezeten dus dat gaat van ze straf af. Ook word die niet meer snel opgepakt omdat echt keihard bewijs nodig is, wat er nu dus niet is, dit komt omdat hij al 2 keer eerder is opgepakt.

Trouwens hij was 17 toen het gebeurd dus hij wat toen nog minderjarig, dus dat kan ook nog mee spelen.

Nog wat linkjes.

Foto album van hem: http://www.flickr.com/photos/joranvandersloot/

Zijn hyves met 1000 dood verwensingen: http://joran-sloot.hyves.nl/

De

Dit kwam ik ook nog tegen, ik moest hem toch wel effe plaatsen vind hem wel goed:

okdan-Joran-op-de-vlucht-final256.gif

Bewerkt: door Sander
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een kansloze gast is het, die Joran.. Ze zouden hem gelijk moeten opsluiten na die uitzending van gisteren. Zo respectloos als dat die over dat meisje praat. En maar groot praten tegen die Patrick.

Ik denk trouwens wel dat het een soort van ongeluk was. Ze waren allebij onder invloed van alcohol en/of drugs. Ze lagen daar op het strand te flikflooien met elkaar. Joran wilde met haar vrijen maar dat wilde Natalee niet. Toen kregen ze ruzie en heeft Joran haar geprobeerd te verkrachten. Natalee ging tegen werken en Joran heeft haar toen geslagen of geschopt (vandaar dat die zijn schoenen kwijt heeft gemaakt) En die klap kwam zo hard aan dat dat haar fataal is geworden (Of dat ze in een klap dood was of alleen bewusteloos was dat kan allebij natuurlijk). Joran raakt in paniek en dumpt haar lichaam in zee om er vanaf te komen.

Maar dan nog is Joran hartstikke schuldig.. Gelijk opsluiten zo`n persoon.. En die vader van hem mogen ze er ook bij opsluiten..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een kansloze gast is het, die Joran.. Ze zouden hem gelijk moeten opsluiten na die uitzending van gisteren. Zo respectloos als dat die over dat meisje praat. En maar groot praten tegen die Patrick.

Ik denk dat hij gewoon echt stoer wou doen.

Want hij praatte inderdaad wel erg groot, ach ik weet niet hoor, maar in ieder geval het is zeker dat hij hier niet mee weg kan komen, omdat dit inderdaad wel een bekentenis is.

Link to comment
Delen op andere websites

Joran wilde met haar vrijen maar dat wilde Natalee niet. Toen kregen ze ruzie en heeft Joran haar geprobeerd te verkrachten.

Nee, dat is niet waar, Natalee wou juist seks hebben omdat ze drugs had gebruikt.

Toen kreeg ze zon aanval en dacht Joran dat ze dood was en heeft een vriend gebeld bij het marriott hotel.

Die vriend heeft haar meegenomen op zee met z´n boot en heeft haar over boord gegooid.

Nu begint die vriend alles te ontkennen en Joran is volgens mij ondergedoken.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...