Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

Kom eens op zeg, je bumpt een topic dat 9 maanden terug is gestorven.

Ja, dus. Als je nou ook nog eens leest in plaats van gelijk weer moderator gedrag te vertonen en dus een onzinnig spam-bericht plaatst dan had je gezien dat er nieuws was omtrent dit onderwerp. Dus niet zeuren dat hij bumpt, zolang het nuttig is dan is het gewoon toegestaan. Hup, ontopic!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Kom eens op zeg, je bumpt een topic dat 9 maanden terug is gestorven.

Ja, dus. Als je nou ook nog eens leest in plaats van gelijk weer moderator gedrag te vertonen en dus een onzinnig spam-bericht plaatst dan had je gezien dat er nieuws was omtrent dit onderwerp. Dus niet zeuren dat hij bumpt, zolang het nuttig is dan is het gewoon toegestaan. Hup, ontopic!

Doe 'ns even normaal zeg. Mod gedrag. Ik wet dat iedereen

wel eens de krant in kijkt of het Journaal kijkt. Dus merendeel zal

er wel van op de hoogte zijn. En voor de mensen die dat niet doen is hier dus alsnog dat bericht.

Klaar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe 'ns even normaal zeg. Mod gedrag. Ik wet dat iedereen wel eens de krant in kijkt of het Journaal kijkt. Dus merendeel zal er wel van op de hoogte zijn. En voor de mensen die dat niet doen is hier dus alsnog dat bericht. Klaar uit.

Volgens mij snap je het niet helemaal. Als je dus even leest zie je dat er nieuws is over die zaak, dus wordt dat hier besproken. Wat je nu over het journaal en de krant zegt is onzin, want dan kunnen er een hele lading topics gesloten worden in dit forum. Je moet als lid gewoon niet zeuren om een bump, zeker niet als je niet snapt wanneer deze wel of niet toegestaan is. Dat is dus moderator gedrag, en daar spreek ik je dan ook op aan.

Verdere discussie per PB, ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

1_42_vandersloot_joran_05.jpg Peter R. de Vries is afgelopen zomer weer op onderzoek gegaan, na een aantal mailtjes met OM, justitie en andere zaken kreeg hij een mail terug waarin stond dat ze niet genoeg bewijzen hadden om Joran te arresteren, en dat het eind December 2008 de zaak ongeveer klaar moest zijn, of hij terecht zal staan, of dat hij op vrije voeten kon blijven. Ook heeft hij de moeder van Nathalie verbaasd gereageerd dat er nog niks gebeurd is, ook ik vind het erg raar dat er niks gebeurd is, geen nieuwe verhoring, geen nieuwe arrestatie, Joran is nog gewoon vrij op voeten.

Peter R. de Vries ging weer op pad met de undercover cameraploeg nadat hij van een bewaker uit Zaandam(Arjan) een tip kreeg, hij wou graag helpen om Joran met weer een andere zaak te pakken, het ging hierbij niet meer om Nathalie, maar dat hij zich dergelijke praktijken zich bezig hield. Joran zat in de vrouwen handel, hij bleek Thaise vrouwen te verhandelen, het gaat hierbij om het over smokkelen naar Nederland waarna ze hier in Nederland achter de ramen komen te staan.

Peter R. de Vries en Arjan proberen via MSN contact te krijgen met Joran, het is ze ook nog gelukt. Joran en Arjan krijgen een dealtje samen, zo moest Arjan een nep bod doen op een aantal dames, maar Joran neemt dit werk serieus en zegt dat hij ook een aantal 'lekkere wijven' heeft gevonden, ook heeft hij papierwerk goed aan gedacht, want hij zegt tegen de dames dat ze geaccepteerd zijn op een Nederlandse school, om ze op die manier naar Nederland te krijgen en daar te verkopen, ook heeft hij een fotoshoot kunnen regelen met de afgesproken dames. Joran stuurt de foto's en het uitleg van zijn plan door naar Arjan, Arjan reageert daar lacherig op en vind zijn plan wel goed. Joran is wel bang, en wil toch wel zeker weten dat Arjan te vertrouwen is, ook beseft Joran dat er hoge straffen zijn. Na een lang tijd denkt Joran dat het toch niet zo slim is en zegt dat hij al genoeg geld heeft.

Uit eindelijk spreken ze af dat ze in Bangkok afspreken, Joran zal vrouwen regelen die hier in Nederland als prostituee zullen werken, Arjan moest dan wel €2500,- per vrouw moeten neer leggen. Uiteindelijk in Bangkok is Arjan samen met iemand van Peter R. samen in gecheckt in een hotel als rijke eigenaren die op zoek zijn naar prostituee. Ze spreken daarna af in een wijk samen met Joran, zo stellen ze een verborgen camera op in de auto. Ze spreken af in een straat, en ook Joran komt opdagen met een handlanger, daarna zijn ze met zijn 4en naar een restaurant gegaan en hebben ze de zaken besproken, ook dit staat allemaal op tape. De avond erna hebben ze weer afgesproken, hij zegt hierbij al dat hij al een aantal meiden heeft kunnen regelen, hij belooft dan ook dat hij de volgende dag met zijn handel aan komt, en dan kan Arjan ze gelijk meenemen. En dan zoals afgesproken komen ze de volgende dag aan bij het hotel van Arjan met 2 vrouwen. Na lang praten met de meiden blijkt dat de dames zo en zo pas na oud & nieuw kunnen, Joran is erg teleurgesteld in de dames. Joran beloofd Arjan om snel andere lekkere wijven op het vliegtuig te zetten naar Nederland. Nu de laatste dag spreken ze af bij het restaurant, Arjan betaald hier al €1.000,- vooruit en Joran accepteert het geld. Nu gaan de zaken weer verder via mail, zo gaat Joran in Bangkok dames regelen en Arjan gaat weer terug naar Nederland.

In Nederland aangekomen belt Arjan naar Joran om te kijken hoe de zaken staan. Na het gesprek neemt Peter R. plaats achter de computer, achter de MSN van Arjan, en praat met Joran in het taaltje van Arjan, hierbij praat Joran erg negatief over Peter R., maar hij weet niet dat hij nu te maken heeft met Peter R. de vries zelf. Joran wacht even af tot na een uitzending van Peter R. de vries. Net voor de uitzending belt Peter R. de vries naar Joran, hierbij spreekt Peter R. hem ook op aan van wat hij allemaal doet, Joran zegt zelfs nu nog dat hij niks gedaan heeft, hij durft zelfs de schuld op Peter R. de vries te schuiven en bedankt hem daarna ook nog voor de €1000,-. Wat hij ook nog zei is dat hij zelfs een Thai op hem af wilt sturen, maar dat zei hij niet tegen Joran, maar tegen Arjan op MSN, dat hij hem zat was, en dat Peter R. de vries gewoon weg moest.

Na dit programma is weer een nieuw feit over Joran bekend, hij handelt met vrouwen die hij naar Nederland smokkelt, het is zelfs bewezen dat de deal gewoon makkelijk ging, en dat Joran zelfs €1000,- heeft aangenomen, dat als voorschot bedoelt was voor het totale bedrag voor de dames, aan het einde belde Peter R. de vries naar Joran waarin Joran alles ontkende, terwijl het toch duidelijk en simpel op de band staat. Ik zelf vind Joran gewoon respectloos tegenover iedereen, hij mag van mij dan ook gewoon de jaren lange gevangenisstraf ondergaan die je kan krijgen voor het handelen in vrouwen in Thailand, nu is het alleen het wachten op de politie, of er nu wel wat gedaan word, of dat er gewoon weer een jaar voorbij gaat voordat er 'misschien' iets gebeurd.

Hart Van Nederland

Ook Hart van Nederland gaat meer informatie halen, hierbij halen ze een aantal advocaten naar boven om te kijken wat zei vinden, kan Joran nu de cel in of blijft hij nu weer op vrije voeten? Volgens 1 van de advocaten is Joran nu gewoon flink de 'lul', hij zal nu dan ook makkelijk de bak in kunnen gaan, als 1 van de dames nog 16 jaar of jonger is kan het zelfs tot boven de 8 jaar de cel in gaan. Een andere advocaat zegt wel dat hij makkelijk de bak in kan, maar dat de politie van Thailand en ook de politie van Nederland samen moeten werken aangezien het moeilijk is om een criminele bende te pakken. logo_sbs6.jpg
Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Als Belg weet ik niet wie Joran van der Sloot is, behalve dat hij nogal 'berucht' is in Nederland.

Kan iemand misschien in het kort uitleggen wie hij is?

Joran van de Sloot is de hoofdverdachte op de moord van Nathalie Holeway, die in Aruba plotseling verdween.

Peter R. de Vries nam de zaak in zich op en kreeg een eerste bekentenis uit Joran, dat was 9 maanden geleden. Peter R. kwam toen die tijd met harde bewijzen en zelfs Joran bekende onder toezicht van een undercover camera. Nu dat de politie niks gedaan heeft is Peter R. weer op onderzoek gegaan, en trof een ander verhaal, het verhaal wat je hier boven nu leest.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er in dit topic al over die zaak was gesproken, en het eigenlijk 1 geheel is (althans volgens Peter R. de Vries), heb ik ze samengevoegd.

Als Belg weet ik niet wie Joran van der Sloot is, behalve dat hij nogal 'berucht' is in Nederland.

Kan iemand misschien in het kort uitleggen wie hij is?

Lijkt me sterk dat ze in België geen aandacht hebben besteed aan de zaak? :? Het is namelijk heel de wereld over gegaan...

Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het nogal overdreven. Hoeveel mensen worden er in de verenigde staten wel niet vermoord? Of wat dacht je van Colombia/Zuid-Afrika? Zie bijvoorbeeld deze site, en dat is nog maar per 100.000 inwoners. Maar geen heeft de aandacht van Holloway gekregen... Geen ellenlange discussies en reportages over wat er gebeurd zou zijn bij hen... Niet dat ik het niet erg vind wat er gebeurd is, hoor, vermoord worden gun ik natuurlijk niemand.

En over die handel: dat gebeurt zo ongelooflijk veel...

Gooi die Joran gewoon in de bak, hij woont niet voor niets in zo'n megahuis en zelfs de beste analysten zeiden dat het gewoon waar was wat er in die auto werd gezegd. Ik heb het gisteren ook gezien, en op het laatst deed hij weer hetzelfde als vorige keer: ik deed niets, jij deed alles. Tuurlijk Joran...

Link to comment
Delen op andere websites

Joran van der Sloot heeft gedreigd een Thaise huurmoordenaar op Peter R. de Vries af te sturen als de misdaadverslaggever niet ophoudt aandacht te besteden aan hem, of Van der Sloots vrienden of familie aanpakt. "Als het echt weer gelul is stuur ik iemand op hem af", schreef Van der Sloot deze week in een msn-bericht, zo bleek zondag in een uitzending van De Vries.

30bd9fb3-fa44-4350-85ac-cf0953a89657_0_joran10nov200.jpg

Bron: -klik-

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat stelt niks voor. Peter R. de Vries heeft er een beetje een sensatie uitzending van gemaakt. Die 'bedreiging' was natuurlijk gewoon stoere praat van Joran. En de hele undercover actie vind ik wat zwak. Een beetje uitgelokt. Maar goed, hij is wel strafbaar.

En volgens mij wordt dit samengevoegd met het bestaande topic over Joran van der Sloot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat stelt niks voor. Peter R. de Vries heeft er een beetje een sensatie uitzending van gemaakt. Die 'bedreiging' was natuurlijk gewoon stoere praat van Joran. En de hele undercover actie vind ik wat zwak. Een beetje uitgelokt. Maar goed, hij is wel strafbaar.

En volgens mij wordt dit samengevoegd met het bestaande topic over Joran van der Sloot.

Klopt, wat Peter R. de Vries doet is niet helemaal toegestaan, hij luistert dingen af, en publiceert dat, Joran zou hier opzich wel wat tegen kunnen doen, tevens mag uitlokken ook niet echt.

De Vries is alleen een misdaadverslaggever, en geen Politie agent ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, dat stelt niks voor. Peter R. de Vries heeft er een beetje een sensatie uitzending van gemaakt. Die 'bedreiging' was natuurlijk gewoon stoere praat van Joran. En de hele undercover actie vind ik wat zwak. Een beetje uitgelokt. Maar goed, hij is wel strafbaar.

En volgens mij wordt dit samengevoegd met het bestaande topic over Joran van der Sloot.

Klopt, wat Peter R. de Vries doet is niet helemaal toegestaan, hij luistert dingen af, en publiceert dat, Joran zou hier opzich wel wat tegen kunnen doen, tevens mag uitlokken ook niet echt.

De Vries is alleen een misdaadverslaggever, en geen Politie agent ofzo.

Ook agenten mogen dat niet doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...