Jump to content

Punkbuster?

Ottoman 47

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik speel graag ''Battlefield 2''.

Maar ik word heel vaak gekickt door Punkbuster (Ofzo iets. En wat is dat?)

Ik wil graag horen wat ik moet doen.

Want bij het installeren stondt ook iets over ''Punkbuster'' te installeren.

OTTO :tu:

Geplaatst:

Punkbuster is een anticheat beveiliging, die door EA in veel games bij online gamen gebruikt word. Reden dat je gekicked word kan een extreem hoge ping zijn of als je een hack programma voor BF2 aan heb staan.

Je kan altijd proberen in servers zonder Punkbuster te komen, maar die zijn er erg weinig.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Ottoman,

Leuk dat je ook aan Battlefield bent begonnen, om je probleem te verhelpen kun je het beste deze file van punkbuster downloaden:

>> Klikkerdeklik << (informatie etc. kun je op die pagina vinden)

Wat je ook zou kunnen doen is ALS je word gekicked, dat je Battlefield even opnieuw opstart, ook kan dat helpen.

Veel succes!

Punkbuster is een anticheat beveiliging, die door EA in veel games bij online gamen gebruikt word. Reden dat je gekicked word kan een extreem hoge ping zijn of als je een hack programma voor BF2 aan heb staan.

Je kan altijd proberen in servers zonder Punkbuster te komen, maar die zijn er erg weinig.

Als je wordt geBANNED voor hacken, dan krijg je een totaal ander bericht, en je wordt sowieso nooit gekicked voor hacken, maar wederom een ban.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Ik werdt bij een online-shooter ook steeds door een onduidelijke reden door punkbuster gekickt ook al had ik alle updates gedownload.Ik verhielp het probleem door het programma(spel) uitevoeren als administrator.hopelijk helpt dit ook bij jou.

Geplaatst:

Enkele redenen dat punkbuster een fout melding geeft kan wezen dat of PnkbstrA of pnkbstrB niet draait, je krijgt vaak: Hartbeat stopped of handshaking failed. Je hebt kans dat je firewall geen toestemming geeft om Punkbuster het internet op te gaan, bekijk daarom of je Firewall het toestaat of niet, kan je het niet vinden schakel je firewall uit.

Het 2e wat kan wezen, dat bij start => Uitvoeren => services.msc dat daar punkbuster gestopt is, is dat zo rechtermuisknop op punkbuster, klik dan op herstarten of starten dan (her)start punkbuster.

Als dit niet help kun je het volgende ondernemen:

Download dit: Klik

Dit is Punkbuster Setup, als je deze opent moet je de licentie voorwaarden accepteren enzovoorts, druk dan op Add a Game, als je dat gedaan hebt (voeg je Battlefield 2 toe aan de lijst), dan druk je op Check for updates, en de updates worden toegevoegd, Heb je dan nog problemen? Dan moet je dit doen:

http://forums.filefront.com/bf2-problems-e...ent-issues.html

De beste oplossing voor Battlefield 2 problemen is een handmatige un-install.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...