Arjen Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 [table=border]Kijkdithadikaltijdalwillenhebben..[/table]Mooi voor de tutorials in het GFX forum! Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hm.. ik had nog niet gereageerd in het "lijn"-topic, en om nu twee berichten te maken. Netjes gedaan, toch een tabel-bbcode. Ook de lijn is handig bij de opmaak, en een tabel al helemaal. Netjes gedaan, complimenten Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Zeker handige toevoeging. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Handige toevoeging, gelijk maar even gebruikt. Reageren
M4X Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Alweer een nieuwe? Ook wel weer grappig en handig, tabelletjes Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 cool.. wanneer staat ie erbij??? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Net als die lijnen vind ik dit een hele handige toevoeging! Goed werk verricht jongens! *Zingt GTAforum supporterslied* >>> Door PatrickW: Heb je wel de officiële CD gekocht? , of hem illegaal gedownload ? <<< Reageren
K.O. Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Handig voor boterkaas- en eieren. Is er eigenlijk een 'boter, kaas en eieren'-topic in het Spelletjesforum? Daar is het inderdaad heel erg geschikt voor! [table=border]X O OO X XX O X[/table]Kruisje wint!!!Kun je ook gigantische pagina-lange tabellen maken met oneindig veel tekst erin? Voor (deelnemers)lijsten is het ook wel handig trouwens! Bewerkt: 1 februari 2008 door K.O. Reageren
David22 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Nice! [table=border]DitIsEenTabelIsIsEenEenTabelTabel[/table] Reageren
Donwell Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ziet er weer netjes uit, gaat er weer een stuk overzichtelijker uitzien... Vooral met de V1 / V2 'problemen' van SA komt dit zeer van pas. Keep it up! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Weer een prima toevoeging aan het forum. Ik heb al een paar keer tabellen nodig gehad. Dus dit zou in de toekomst wel eens van pas kunnen komen bij me. Keep up the good work Reageren
ikt Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Zeer handig deze optie, bijvoorbeeld bij wat er nog moet worden gedaan bij mods, en bij teamindelingen enzovoorts Reageren
vice Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Cool! Lol even testen [table=header]OXOxxxOoo[/table]Hehehee! Leuk gemaakt! . Edit: Ik zag vanmorgen al ergens zo een tabel staan en ik dacht dat dat een foto tje was , maar ik kwam er plots achter dat dit bij het forum zat! En nu zie ik het hier staan! . Bewerkt: 2 februari 2008 door vice Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Alweer een leuke en handige toevoeging! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.