Jump to content

rare fout/bug?


miele2

Recommended Posts

heey,

ik speel weer sinds een tijdje GTA VC, maar ik kan opeens geen andere kleren meer aan doen, kan ook geen rampages meer doen :(. Eerder in het spel kon ik altijd wel andere kleren aan doen. Iemand enig idee hoe ik dit verhelpen kan? of heeft iemand dit probleem nu ook?

alvast bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

ik speel weer sinds een tijdje GTA VC, maar ik kan opeens geen andere kleren meer aan doen, kan ook geen rampages meer doen :(. Eerder in het spel kon ik altijd wel andere kleren aan doen. Iemand enig idee hoe ik dit verhelpen kan? of heeft iemand dit probleem nu ook?

alvast bedankt :D

ben je al verder dan met de missie na de intro? want dan kun je namelijk nog niks ander weet ik het ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog helemaal geen cheats gebruikt, en met de missies heb ik nu alle bedrijven gekocht en uitgspeeld ;) je moet daarna toch lance vermoorden? wanneer precies en nog een ding wat ik niet kan is wapens kopen, heel raar!

bedankt voor de reacties :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me inderdaad haast niet voorstellen dat dit gebeurd bij een standaard-versie van het spel. Meestal beginnen zulk soort problemen wanneer je mods installeert die de main.scm of dergelijke veranderen. Anders zou het probleem zeker verholpen zijn als je het spel opnieuw installeer, wanneer je tenminste een legale versie van het spel gebruikt, bij illegale willen sommige rare problemen zich ook nog wel eens voordoen, helaas mogen wij dan niet meer helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt dan inderdaad je savegame behouden. Deze zul je aantreffen in Mijn Documenten --> Grand Theft Auto Vice City Userfiles, welke niet wordt verwijderd bij een herinstallatie. Je kunt dus, na het spel nogmaals te hebben geïnstalleerd, nog gewoon verder spelen met waar je was. :)

Link to comment
Delen op andere websites

mmm geen mods, wat ik heb nog niet online gedaan ;)

Modden betekend niet gelijk dat je online kan. Auto's veranderen, maps plaatsen, enz. valt ook onder modden. En zoals 'baffie al zij: Meestal beginnen zulk soort problemen wanneer je mods installeert die de main.scm of dergelijke veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

mmm geen mods, wat ik heb nog niet online gedaan ;)

Modden betekend niet gelijk dat je online kan. Auto's veranderen, maps plaatsen, enz. valt ook onder modden. En zoals 'baffie al zij: Meestal beginnen zulk soort problemen wanneer je mods installeert die de main.scm of dergelijke veranderen.

Nou en, als hij niet weet wat het is heeft ie het toch ook niet gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mmm geen mods, wat ik heb nog niet online gedaan ;)

Modden betekend niet gelijk dat je online kan. Auto's veranderen, maps plaatsen, enz. valt ook onder modden. En zoals 'baffie al zij: Meestal beginnen zulk soort problemen wanneer je mods installeert die de main.scm of dergelijke veranderen.

Nou en, als hij niet weet wat het is heeft ie het toch ook niet gedaan :puh:

Zit ook weer wat in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...