Mr.stickz Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0G maar ik wil deze cheats ook: - Battery/CPU speed - Freeze everything - Drive on walls - Gather spell hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0Gmaar ik wil deze cheats ook: - Battery/CPU speed - Freeze everything - Drive on walls - Gather spell hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk! Je zult Devhook moeten installeren. Hiermee kun je een fw naar keuze kiezen en zo de Savegame versie van CheatDevice draaien. De savegame versie werkt namelijk alleen op fw 1.5 tot 2.6. Bewerkt: 1 februari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 ik heb een psp SLIM met cfw: 3.71m33-2 met cheatdevice PRX 1.0Gmaar ik wil deze cheats ook: - Battery/CPU speed - Freeze everything - Drive on walls - Gather spell hoe kan ik die krijgen want die zijn gewwooon masterlijk! Je zult Devhook moeten installeren. Hiermee kun je een fw naar keuze kiezen en zo de Savegame versie van CheatDevice draaien. De savegame versie werkt namelijk alleen op fw 1.5 tot 2.6. kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71Dat gaat niet via het CHEATS.txt foldertje. De functies die jij opnoemt zijn gewoon functies van CheatDevice die niet in de .prx versie zitten. Deze zitten alleen in de Savegame versie van CheatDevice.. Je zult dus Devhook moeten installeren, en volgensmij kan deze ook gewoon op CFW 3.71 ..? Tenmiste wel op de OE's, de M33's ken ik niet zo goed.. Bewerkt: 1 februari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 kan je dan niet de CHEATS.txt met de cheats daarin uploaden ofzo? wan ik heb dus custom fw 3.71Dat gaat niet via het CHEATS.txt foldertje. De functies die jij opnoemt zijn gewoon functies van CheatDevice die niet in de .prx versie zitten. Deze zitten alleen in de Savegame versie van CheatDevice.. Je zult dus Devhook moeten installeren, en volgensmij kan deze ook gewoon op CFW 3.71 ..? Tenmiste wel op de OE's, de M33's ken ik niet zo goed.. psp slim kan geen 1.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.