san andreas piloot Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 halo iedereen, ik had laatst mijn afbeeldingen van de pc naar mijn laptop gedaan en ik had daar ook de instalatie een demo van een spel op staan air conflicts ik had dat geinstaleerd.(het wwerkte ook niet op windows vista dus heb ik het er ondertussen al afgegooid.)maar nadat ik die demo had geinstaleerd kwam er als ik mijn laptop opstarte altijd iets te staan over dat starforce niet werkt of zoiets wat kan ik hier aan doen en wat is starforce? Reageren
ikt Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Daar hebben wij oom Google voor KliK! Nou, pak dus de 1e link. Klik! Je krijgt te weten dat Starforce een soort kopieerbeveiliging is, dus jouw spel heeft daar gebruik van gemaakt. Nou is het jammere dat StarForce zelf iets uitkraamt dat op ''Onze software is geweldig'' lijkt, maar wat in werkelijkheid niet zo is. (Maakt zelfs de schijven kapot als ik de volgende site mag geloven) Na een paar keer Googlen heb ik dit gevonden: KliK!. Na op deze (KliK!) link geklikt te hebben. Hierin staat beschreven wat je moet doen om dat programma dat je computer onstabiel maakt van je computer weg te gooien. Het checken of er StarForce software op je computer zit. Klik met de rechermuisknop op ''Deze Computer'' in het Start menu en ga naar Eigenschappen. Ga naar Hardware en dan naar Apparaatbeheer. Bij ''Beeld'' bovenaan moet je eventjes ''verborgen apparaten weergeven'' aanvinken. Zoek nu naar de StarForce dingen in ''Stuurprogramma's die niet Plug en Play Compatibel zijn'' Verwijderen: Stap 1: Verwijder alle StarForce apparaten bij in Apparaatbeheer. Stap 2: Download de verwijderkit Hier Klaar! Tenminste, dat zegt de site erover... Als je in de toekomst geen irritante StarForce zooi op je computer wilt hebben, moet je zeker dit lijstje bekijken: Lijst Maar in de meeste zit StarForce niet in de weg. Tenminste, niet bij mij. Bewerkt: 1 februari 2008 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.