Jump to content

Mods voor VCS op Sony PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het mogelijk om van de moddeling subforum op gtaforum.nl de mods die voor VCS zijn deze op ene manier op je PSP te krijgen?

Ik heb het orginele spel voor de PSP Slim en Lite.

Geplaatst:
Is het mogelijk om van de moddeling subforum op gtaforum.nl de mods die voor VCS zijn deze op ene manier op je PSP te krijgen?

Is je psp omgebouwd.??????????????????????????

Geplaatst:

Nee, alles is volledig legaal.

Geplaatst:

Nee, alles is volledig legaal.

nee dan kan het niet :N:N:N

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je zult een custom FW moeten installeren. (Daar mogen we je helaas geen links naar toe geven..)

Modding op de PSP is niet heel populair dus je zult er ook niet echt mods voor krijgen. Het eniste wat redelijk te doen is, is textures veranderen. Met trainers als CheatDevice is het wel mogelijk door middel van de Constructor Mode zelf wat objecten ingame te plaatsen.

Als je met de textures wilt rommelen moet je even op GTAForums.com kijken, daar is er een topic over. In iedergeval heb je dingen nodig als een UMD Dumper, UMDGEN, een programmaatje voor in de textures te kijken (Ik raad je LCS Tex aan) en een programma om de textures om te ruilen (De enigste die ik ken is YAIE).

Verder raad ik je aan op GTAForums.com te kijken, daar weten mensen er wat meer vanaf. Ik denk dat je hier alleenmaar nutteloze reacties krijgt..

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...