Jump to content

Vic Vanc SIGS!

Recommended Posts

Geplaatst:
mooie sigs.. een 7/10

alleen wel jammer dat ze een beetje leeg zijn..

Dat is niet hoe je sig's moet raten :7

Ik vind de sigs op hun zelf niet mooi, geen border, brushes passen er niet bij.....

Keep trying :Y

3,5/10

Geplaatst:

Okee laten we beginnen bij het begin en dat is... <tromgeroffel>

Sig 1: Pfoe wat een wazige boel, ik vind je render vrij mooi en ook echt een render voor in het midden van je sig, maar ze ziet er eerder een beetje mysterieus uit dan een meisje dat in een soort wind zit, want zo'n soort effect creeër je met de motion blur. Verder valt het op dat de achtergrond rond de render zelf iets donkerder is wat wel een mooi effectje geeft maar het stopt vrij abrupt, misschien had je het donkere stuk een beetje in de rest van de bg kunnen blenden, evenals je je render misschien een beetje in had kunnen blenden. De tekst is opzich wel mooi onopvallend maar toch duidelijk, maar het ziet er niet heel netjes uit, misschien een zwarte border om de tekst? Of de tekst helemaal zwart? (En dan natuurlijk dezelfde opacity houden). Verder leukt een border rond de hele sig het geheel altijd enorm op, dit raad ik je dan ook aan voor al je sigs.

Sig 2: Weeral geen border, jammer want dat maakt het geheel echt veel meer "af". In de sig zelf zit wat humor, opzich een leuk concept maar de uitwerking valt ietwat tegen. Als je dan toch kiest voor een Motion Blur (Het heet trouwens een Motion Blur omdat het een Motion, een beweging, weergeeft. Het is dus niet goed voor al je achtergronden), dan moet je kijken welke kleuren je gebruikt en welke render, in een sig zoals deze met 2 renders, je wil laten bewegen. Jij hebt gekozen voor het aapje, maar als je goed kijkt zie je het aapje naar rechts wijzen, logischerwijs moet je motionblur dan ook naar rechts en niet schuin naar boven wat jij als standaard positie voor je sigs lijkt te hebben gekozen. De tekst hangt er een beetje losjes bij wat er niet echt heel goed uitziet, misschien wat kleiner en gewoon in de hoek. En dus een border ;)

Sig 3: Zodeknetter jij bent opeens vooruitgegaan, echt goed! Het lijkt wel alsof je alle tips hebt aangenomen, wat niet kan omdat de sig er al stond xD. Je hebt je render mooi verwerkt in je achtergrond, goede kleuren gebruikt, een nette border eromheen en de tekst mooi met in het midden de opacity laag en en een zwarte border eromheen, misschien kan de plaats van de tekst iets beter want hij hangt daar nu zo =[ maar verder, echt heel goed gedaan.

Sig 4: Hmm het lijkt alsof je opeens een enorme stap terugneemt qua vooruitgang, je vervalt nu weer in je oude patroon van een bg met een motionblur richting rechtsboven, geen border en de tekst hier past er echt totaal niet bij. Ik zou de tekst ongeveer zo doen als in je vorige sig maar dan in een hoek verder zou ik geen motion blur gebruiken want het meisje ziet er niet uit alsof ze een flitsende beweging maakt en om het af te maken nog een border :)

Sig 5: Ok deze is weer vrij netjes, de maten zijn compact wat er wel netjes uit ziet, alleen mis ik qua netheid weer een border. Een paar minpuntjes, de eerste is dat je je render ook paars hebt gemaakt, je render inblenden kan mooi zijn en je render dezelfde kleur geven soms ook maar dit is zo'n stoere man, die ga je toch niet paars maken :7 De tekst is iets te groot en te wit, en staat over de render en boven de scanlines waardoor de tekst een beetje een buitenstaander word. Dan de scanlines, ik zou ze niet overal doen, je kan de feather van bijvoorbeeld je lasso tool op 10 zetten en selecties maken en op delete drukken, speel daar een beetje mee, de sig word er nu erg vol door. Bordertje bij en je bent ready to go ;) Ik vind deze sig echter wel veel beter dan je motion blur.

Sig 3 is en blijft toch duidelijk de beste :cya:

Geplaatst:

Ik weet niet hoe je een border moet maken ze leggen het steeds uit ctrl+a en dan rechter muisknop staat het er niet bij sig 3 vind ik ook de mooiste daar heeft me broer ff de border gemaakt en dat was op dsworld daar geefen ze de beste tut's hier ook hoor ^_^ maar er komen nog meer hier zijn ze dan: 5nulgn.png

WTF ik kan nix meer vinden had er nog 1 met zoon gietaar hond :cab:

Geplaatst:
Ik weet niet hoe je een border moet maken ze leggen het steeds uit ctrl+a en dan rechter muisknop staat het er niet bij sig 3 vind ik ook de mooiste daar heeft me broer ff de border gemaakt en dat was op dsworld daar geefen ze de beste tut's hier ook hoor ^_^ maar er komen nog meer hier zijn ze dan: 5nulgn.png

een border maak je inderdaad met [ctrl]+A en dan rechtermuiknop. Er zal dan inderdaad niet 'border' staan, maar er staat 'stroke'. klik daarop en maak een rand, waarbij staat 'pixels', dat is hoe dik je rand is en verder kom je er denk ik zelf wel uit ;)

Geplaatst:

Een border maken is vrij simpel, je doet inderdaad CTRL+A op je bovenste layer of je maakt een nieuwe layer aan voor de border, als je CTRL+A hebt gedaan selecteerd hij als het goed is de hele sig. Dan ga je naar Edit (Zit linksboven in je photoshop in het rijtje van File enz.) daar selecteer je stroke en gebruik je de instellingen die je wil, bij een border zou ik het kopje Inside aankliken. Hier even een screen ter verduidelijking:

borderjp4.th.jpg

Nu de sig ^^ (Ik blijf aan het raten met jou xD)

Hij ziet er zeker beter uit dan de eerdere, je hebt nogsteeds een motionachtige achtergrond maar het ziet er niet verkeerd uit, misschien kan je nog een beetje rondgaan met de Smudge Tool (Het vingertje wat je ziet op m'n screen of druk op R) De render zou je iets meer kunnen inblenden maar het ziet er nu ook wel goed uit. De zijkanten zijn wel erg zwart misschien kan je daar nog wat mee en ik mis tekst. De perfecte plek voor text zou hier het zwarte vakje rechtsonder zijn in je sig, geen groot font met veel poespas, gewoon rechtoe rechtaan. =] Ik hoop dat ik je hiermee weer een beejt heb geholpen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...