Xanland Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hallo Allemaal, Ik heb vaak last van Crash To Desktop's. Dat gebeurt o.a. als ik met een missie toe ben en/of naar een missie toe rijd. Ook heb ik het net gehad bij de 'Taxi Driver' missie. Waar ik zo'n CTD niet echt fijn vind, zoiezo niet . Weet iemand dus waar het evt aan zou kunnen liggen en hoe evt op te lossen? Groet, Xanland. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hallo Allemaal,Ik heb vaak last van Crash To Desktop's. Dat gebeurt o.a. als ik met een missie toe ben en/of naar een missie toe rijd. Ook heb ik het net gehad bij de 'Taxi Driver' missie. Waar ik zo'n CTD niet echt fijn vind, zoiezo niet . Weet iemand dus waar het evt aan zou kunnen liggen en hoe evt op te lossen? Groet, Xanland. Heb je misschien mods geïnstaleerd? Deze mods kunnen namelijk wel eens crashes veroorzaken. Reageren
Xanland Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Dat weet ik idd. Maar ik heb mods geïnstalleerd op een hele aparte install van GTA:SA (waar ik er een stuk of wat van heb). Dus er zijn geen mods geïnstalleerd. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hey, verwijder Sa van je computer en instaleer hem dan nog een keer. Dit heeft bij mij ook het probleem opgelost. Maak alleen nog een backup van alle savegames en zo. Laterzzzzzzzzzzz Don Stracci Reageren
Xanland Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Dat hierboven heb ik ook al geprobeerd, maar helaas. Weer geen succes! Het wordt steeds irritanter, de crashes. Want ik kan bijv niet van AP naar SF rijden. Reageren
WALLAH Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Dat hierboven heb ik ook al geprobeerd, maar helaas. Weer geen succes! Het wordt steeds irritanter, de crashes. Want ik kan bijv niet van AP naar SF rijden. Lol ik weet niet zeker hoor maar.. mischien virus in je Gta ? een mod met virus erin geinstalleerd ik heb er geen verstand van hoa xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.