Jump to content

IPB 1.3.1 Final Installatie Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey!

Ik ben bezig IP. Board 1.3.1 Final te installeren op mijn Freehostia server. Alleen als ik keurig netjes mijn DB gegevens heb ingevult krijg ik de volgende melding:

Waarschuwing!

De volgende fouten moeten worden verholpen voordat we verder gaan!

Ga terug en probeer opnieuw!

Setup kon geen mySQL verbinding maken, controleer de ingevoerde waarden

Een boven de setup staat het volgende

Warning: mysql_connect(): Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in [verwijderd] on line 348

Ik maak gebruik van de hosting van Freehostia en een database van db4free.net

Gegevens uit phpmyadmin:

# Server version: 5.1.22-rc-log

# Protocol version: 10

# MySQL client version: 5.0.45

# Used PHP extensions: mysqli

Ik heb ook al die patches gebruikt om IPB werkend te krijgen op MySQL 5, maar nog niks heeft gewerkt.

Kan iemand mij helpen?

Mvg,

David22

Geplaatst: (bewerkt)

IPB 1.3.1 is al oud en kan niet werken met MySQL 5 gebruik moderne forum software zoals phpBB en andere. Dit is trouwens al veel vermeld in dit forum...

Bewerkt: door Argon
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kan iemand mij de files sturen die worden verandert? Ik heb dit al 10 keer gedaan. Maar telkent krijg ik de error met de marco tabel etc.

Alvast bedankt

Geplaatst:
Kan iemand mij de files sturen die worden verandert? Ik heb dit al 10 keer gedaan. Maar telkent krijg ik de error met de marco tabel etc.

Alvast bedankt

Wees zeker dat je forum 1.3.1 is.

Het blijkt dat waar je het ook download veel 1.3.0 is.

Volg de laatst gemelde link in mijn topic hiervoor even.

Geplaatst:

Merk op dat door het uitvoeren van deze updates niet alle beveiligingslekken worden weggehaad.

Je kan beter gebruik maken van nieuwe gratis forum systemen zoals Simple Machines Forum of een betaalde licentie nemen van Invision Power Board waarbij je toegang hebt tot hun nieuwste versie.

Geplaatst:
Merk op dat door het uitvoeren van deze updates niet alle beveiligingslekken worden weggehaad.

Je kan beter gebruik maken van nieuwe gratis forum systemen zoals Simple Machines Forum of een betaalde licentie nemen van Invision Power Board waarbij je toegang hebt tot hun nieuwste versie.

Alleen hoeveel is zo'n license per jaar? En mag je hem dan bijv. op twee websites gebruiken of niet?

Geplaatst:

Alleen hoeveel is zo'n license per jaar? En mag je hem dan bijv. op twee websites gebruiken of niet?

Voor 1 website heb je al een licensie voor 150 dollar.

En dat is volgens de huidige koersen nu 102 euro.

Geplaatst:

Maar is dat dan voor een jaar of voor een lifetime?

Geplaatst: (bewerkt)

Maar is dat dan voor een jaar of voor een lifetime?

http://www.invisionpower.com/community/board/purchase.html

Je hebt het voor altijd, maar het gaat om de upgrades/updates en support die je kan krijgen.

Op de website zie je bijvoorbeeld:

150 dollar voor altijd (natuurlijk, dus je hebt je board in ieder geval voor altijd) en + 6 maanden updates en support.

Edit:

Als dit voorbij is, hoef je maar 25$ te betalen voor iedere update die jij wilt installeren + je krijgt een ticket support.

Je kan een gratis DEMO downloaden op www.invisionpower.com, alleen heb je dat voor 8 uurtjes... Wat dus eigenlijk alleen bedoelt is om IPB op je server te testen.

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...