Jump to content

VC Start niet

TimERZ

Recommended Posts

Als ik VC opstart, komt het filmpje en R* enzo, maar daarna valt ie gewoon uit, kom ik gewoon op mijn buroblad uit, zonder foutmelding e.d., iemand een verklaring/oplossing? (Herinstalleren helpt niet, heb ik al op 2 (!) verschillende harde schijven geprobeerd) :?

Delen op andere websites

Kijk eerst eens of de specificaties van jou computer overeenkomen / hoger zijn dan de vereisten voor GTA Vice City. De GTA Vice City Systeemeisen kun je hier bekijken. Als je je eigen specs wilt weten, ga je naar 'Start --> Uitvoeren --> dxdiag'. Dat laatste typ je in, en dan druk je op 'Enter'. Nu kun je ze vergelijken; als ze niet overeenkomen, kan je spel simpelweg niet op je PC draaien.

Delen op andere websites

Kijk eerst eens of de specificaties van jou computer overeenkomen / hoger zijn dan de vereisten voor GTA Vice City. De GTA Vice City Systeemeisen kun je hier bekijken. Als je je eigen specs wilt weten, ga je naar 'Start --> Uitvoeren --> dxdiag'. Dat laatste typ je in, en dan druk je op 'Enter'. Nu kun je ze vergelijken; als ze niet overeenkomen, kan je spel simpelweg niet op je PC draaien.

nee, dat heeft er niets mee te maken, ik bedoel dat het een paar maand geleden wel nog ging, en ik het nu nog eens opnieuw wou spelen, maar het gaat gewoon niet meer...

(en mijn pc is niet gedowngrade ofzo :D )

Delen op andere websites

Heb je niet toevallig met mods lopen klooien? Zo ja, dan is de kans groot dat er iets niet helemaal goed geïnstalleerd is. Herinstalleren schijnt niet te helpen, maar heb je al geprobeerd om het helemaal te deïnstalleren en vervolgens weer te installeren? (savegames blijven bewaard) Bij een herinstallatie wordt een aantal bestanden namelijk niet overschreven en hier zou best een fout in kunnen zitten. Kun je je verder helemaal niks meer herinneren wat je in de tussentijd hebt uitgespookt waarom ie t niet meer zou doen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...