Donald F. Duck Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Mijn toetsenbord werkt niet meer. Ik was aan het gamen en opeens werkte mijn toetsenbord niet meer. Alles is goed aangesloten. Weet iemand hoe dit kan? PS: Ik zit nu met het schermtoetsenbord te typen, wat erg moeilijk is... Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Mijn toetsenbord werkt niet meer. Ik was aan het gamen en opeens werkte mijn toetsenbord niet meer. Alles is goed aangesloten. Weet iemand hoe dit kan?PS: Ik zit nu met het schermtoetsenbord te typen, wat erg moeilijk is... Ik heb juist problemen met mijn muis i.p.v. mijn toetsenbord... Raar.. Die hardware van tegenwoordig. Misschien kan jou toetsenbord defect zijn, doen de lichtjes het boven op jou toetsenbord? Zoniet, plug je toetsenbord eens op een andere computer en kijk of die het doet. Als die het niet doet, is die defect. Bewerkt: 2 februari 2008 door Gangsta Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad en op een gegeven moment werkte hij opeens weer, na 3 dagen met schermtoetsenbord ofzo Ik denk dat het snoertje niet helemaal goed in de kast zit of dat er iets aan het snoertje is beschadigd. Ik moet wel zeggen dat een week nadat dit gebeurde mn harde schijf opeens crashde en ik Blue Screen Of Death kreeg, dus maak voor de zekerheid even een backup Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heb ik ook soms dan zit het snoertje gewoon niet goed vast. Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Probeer een ander toetsenbord. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Het is opgelost, batterijen zaten er niet goed in... Toch bedankt. Reageren
bartvanloo Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Zitten er batterijen in een toetsenbord.... Wist ik niet eensXD Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hij heeft waarschijnlijk een modern toetsenbord, Bartvanloo. Weet je wat dat is, modern? Reageren
bartvanloo Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hij heeft waarschijnlijk een modern toetsenbord, Bartvanloo.Weet je wat dat is, modern? jewel maar het is me niet opgevalle:P Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hij heeft waarschijnlijk een modern toetsenbord, Bartvanloo.Weet je wat dat is, modern? jewel maar het is me niet opgevalle:P Oke, maar de meeste draad toetsenborden hebben geen batterijen toch? Meestal hebben draadloze toestenborden en muizen batterijen, eigenlijk allemaal wel. Reageren
moechy Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Wie weet het hier niet draadloos = batterijen(meestal) draad = zonder batterijen duh Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 en draad owned nog steeds draadloos :]] Reageren
moechy Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 en draad owned nog steeds draadloos :]] Geef ik je helemaal gelijk in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.