Jump to content

Toetsenbord werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn toetsenbord werkt niet meer. Ik was aan het gamen en opeens werkte mijn toetsenbord niet meer. Alles is goed aangesloten. Weet iemand hoe dit kan?

PS: Ik zit nu met het schermtoetsenbord te typen, wat erg moeilijk is...

Geplaatst: (bewerkt)
Mijn toetsenbord werkt niet meer. Ik was aan het gamen en opeens werkte mijn toetsenbord niet meer. Alles is goed aangesloten. Weet iemand hoe dit kan?

PS: Ik zit nu met het schermtoetsenbord te typen, wat erg moeilijk is...

Ik heb juist problemen met mijn muis i.p.v. mijn toetsenbord... Raar.. Die hardware van tegenwoordig. :D

Misschien kan jou toetsenbord defect zijn, doen de lichtjes het boven op jou toetsenbord? Zoniet, plug je toetsenbord eens op een andere computer en kijk of die het doet. Als die het niet doet, is die defect.

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad en op een gegeven moment werkte hij opeens weer, na 3 dagen met schermtoetsenbord ofzo :7 Ik denk dat het snoertje niet helemaal goed in de kast zit of dat er iets aan het snoertje is beschadigd. Ik moet wel zeggen dat een week nadat dit gebeurde mn harde schijf opeens crashde en ik Blue Screen Of Death kreeg, dus maak voor de zekerheid even een backup :7

Geplaatst:
Hij heeft waarschijnlijk een modern toetsenbord, Bartvanloo.

Weet je wat dat is, modern? :schater:

jewel maar het is me niet opgevalle:P

Geplaatst:
Hij heeft waarschijnlijk een modern toetsenbord, Bartvanloo.

Weet je wat dat is, modern? :schater:

jewel maar het is me niet opgevalle:P

Oke, maar de meeste draad toetsenborden hebben geen batterijen toch?

Meestal hebben draadloze toestenborden en muizen batterijen, eigenlijk allemaal wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...