-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik speel bijna altijd op mijn PS1 de spel: Tomb Raider II. Er bestaan 2 spellen erin: Lara's Home en een andere dinges. Ik heb een vraagje over Lara's home, waar liggen de pistolen? Want ik wil echt dat irritante butler killen. :rolleyes: Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Die butler kan niet dood. Maar ik weet wel wat anders leuk met die butler, ga naar de keuken en open de vriezer. Ga met je rug naar de achterkant staan. De butler zal ook naar binnen lopen. Spring dan over de butler heen en doe de vriezer weer dicht, voor dat de butler deruit komt. Nu zit hij opgesloten en zal hij je verder met rust laten. Maar volgens mij heb je in deel 2 nog geen pistolen liggen in je huis. Heb daar al wel die geheime kelder onder de trap? Reageren
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Die truc ken ik... maar ik heb gehoord, gezien van mijn vriend. Helaas heb ik het vergeten te vragen... <_< Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Die truc ken ik... maar ik heb gehoord, gezien van mijn vriend. Helaas heb ik het vergeten te vragen... <_< Wat ben je vergeten te vragen? waar die pistolen liggen? Reageren
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Als er in deel twee al liggen, dan liggen ze volgens mij in de kast naast je bed. Maar volgens mij zijn ze er nog niet in deel twee hoor. Is dat ook het deel met die doolhof? en die knop achter de duikplank, zit die er ook al? En de zolder met die geheime kamer? (ik haal alle delen door elkaar joh.) Zeg even welke knoppen enzo der allemaal zijn, dan weet ik het weer. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jep, er zit een doolhof derin en als je de weg vindt zie je een tunneltje als je naar boven klimt zie je een knopje waarbij je het moet drukken. Alleen ik ben te sloom met de uitgang te vinden. <_< Reageren
Ken-D Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jep, er zit een doolhof derin en als je de weg vindt zie je een tunneltje als je naar boven klimt zie je een knopje waarbij je het moet drukken. Alleen ik ben te sloom met de uitgang te vinden. <_< Nee er zitten geen Pistolen in Lara's Home. Behalve als je het spel heb uitgespeelt en alle secrets heb krijg je een level waar inbrekers in je huis komen en dan mag je je shotgun pakken. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jep, er zit een doolhof derin en als je de weg vindt zie je een tunneltje als je naar boven klimt zie je een knopje waarbij je het moet drukken. Alleen ik ben te sloom met de uitgang te vinden. <_< Nee er zitten geen Pistolen in Lara's Home. Behalve als je het spel heb uitgespeelt en alle secrets heb krijg je een level waar inbrekers in je huis komen en dan mag je je shotgun pakken. Spijkertje, Ik wist de hele weg uit mijn hoofd. Als je die knop indrukt gaat de deur onder de trap open. Daar zit haar schatkamer. Beetje schatkisten een beeldjes uit Egypte. Postaldude, Dat is tog 'Home sweet home'? Reageren
Ken-D Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ja laatstte missie van het spel en niet die missie waarbij je de draak moet verslaan. Postaldude Reageren
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik ken de weg niet van de doolhof, eenmaal ben ik er is 'ie dicht! :angry: <_< Bewerkt: 22 januari 2005 door spijkertje Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) In welk level zit je nu? (in het spel zelf) Een van mijn lieveling's levels is het operahuis. En level 1 met die twee t-rex-en. En ook met die monniken, in die temple. Bewerkt: 22 januari 2005 door GTAspeler Reageren
Ken-D Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 In welk level zit je nu? (in het spel zelf)Een van mijn lieveling's levels is het operahuis. En level 1 met die twee t-rex-en. En ook met die monniken, in die temple. Er komen geen T-Rexxen voor in Tomb Raider 2,wel in Tomb Raider 1. Mijn lievelingsmissie is in Alaska met die sneeuwscooter enzo en ik Venettie. Postaldude Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 In welk level zit je nu? (in het spel zelf)Een van mijn lieveling's levels is het operahuis. En level 1 met die twee t-rex-en. En ook met die monniken, in die temple. Er komen geen T-Rexxen voor in Tomb Raider 2,wel in Tomb Raider 1. Mijn lievelingsmissie is in Alaska met die sneeuwscooter enzo en ik Venettie. Postaldude Er zitten wel T-rexxen in Tomb Raider 2. In level 1 al, bij hun ligt de laatste secret. Vlak voor het einde van het level ga je met een kabelbaan over een grot, daar beneden lopen ze rond. Ga voor de kabelbaan staan, draai om, ga hangen. En laat los. Je staat nu op een rotsblok. Grijp je vast aan de spleet en schuifel naar rechts. Klim naar boven en je staat in een geheime gaan. Loop die uit, en je komt een trap. Klim naar beneden, je bent nu beneden in de grot. Zodra je het gangetje uitloopt, komen ze naar je toe. Ren door de kloof naar de andere kant en pak de laatste secret. Knal de T-rexxen dood en ga terug naar de trap. Klim via de trap nu helemaal naar boven en je komt rechts van de kabelbaan uit. Wist je dat niet? Reageren
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Lol, volgens mij worden alle delen zowat door elkaar gehaald Tomb Raider 4 is wel leuk met al die puzzels enzo :o Wel moeilijk want vaak kom je vast te zitten enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.