Jump to content

Trainingsoutfit? Arbeidersoutfit?

NickBonJovi

Recommended Posts

Ik heb pas geleden nog een kaartje gemaakt met alle kledingwinkels daarop, bekijk hem zo nog maar eens goed. Bedenk wel, voor de 'Arbeidersoutfit' moet je de missie 'Riot' hebben voltooid -ik neem aan dat je die overall bedoeld-, en voor de 'Trainings Outfit' moet je 'Supply & Demand' hebben voltooid.

gtavcclothesax2.th.png

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Delen op andere websites

Het Trainingspak ligt ergens voor een deur, een beetje van de straat af. Deze vind je in Downtown. De arbeiders-outfit is me nog niet helemaal duidelijk, maar als je die bedoelt ergens bij een schuine lijn; ga door de deur opening naar boven, hiervoor moet je wél eerst het huis hebben gekocht. ;)

Delen op andere websites

Dat klopt. Er is ééntje in Downtown, en er is ééntje in Little Haïti. In Downtown zie je de pick-up, zoals ik al zei, een stukje van de weg af voor een winkeltje, en in Little Haïti zie je hem ín de winkel zelf. ;)

Delen op andere websites

Bedankt ik heb ze nu allemaal (outfits), maar ik kan 2 dingen niet vinden. Voor JockSports in het rechter eiland ligt geen outfit waarschijnlijk een glitch en ik kan een andere winkel uberhaupt niet vinden, rough streetwear ofzoiets. Help?

(Ik heb nu eindelijk de trainingspakken en de coveralls uit het north point mall!)

Delen op andere websites

Ik neem aan dat je de 'Golf Outfit' bedoelt als je het over 'Jock Sports' hebt. De 'Golf Outfit' ligt voor de ingang van het Golf Terrein, ongeveer 200m verderop als je bij JockSports bent. 'Rough Streetwear' is mij niet zo snel bekend.

Delen op andere websites

Nee, er is een golfoutfit en een eindje verder op meer het eiland in is een winkel die jocksports heet. Het staat op de officiele map.

En die andere heet Rough n' Ready streetwear en ligt in het westen van het westelijk eiland.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...