NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 IK weet dat er 2 kledingwinkeltjes helemaal in het westen vant 2e eiland zijn maar daar is niks bij mij. Waar kun je ze vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb pas geleden nog een kaartje gemaakt met alle kledingwinkels daarop, bekijk hem zo nog maar eens goed. Bedenk wel, voor de 'Arbeidersoutfit' moet je de missie 'Riot' hebben voltooid -ik neem aan dat je die overall bedoeld-, en voor de 'Trainings Outfit' moet je 'Supply & Demand' hebben voltooid. Klik op de afbeelding voor een vergroting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 die 2 links spawnen niet en ik heb die missies gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Het Trainingspak ligt ergens voor een deur, een beetje van de straat af. Deze vind je in Downtown. De arbeiders-outfit is me nog niet helemaal duidelijk, maar als je die bedoelt ergens bij een schuine lijn; ga door de deur opening naar boven, hiervoor moet je wél eerst het huis hebben gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Er zijn 2 trainingspakken toch waar ligt die andere dan? EN volgens mij ligt bij Hyman Condo alleen maar een street outfit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Dat klopt. Er is ééntje in Downtown, en er is ééntje in Little Haïti. In Downtown zie je de pick-up, zoals ik al zei, een stukje van de weg af voor een winkeltje, en in Little Haïti zie je hem ín de winkel zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Vandaar dat ik die in Little Haiti niet vond! Thanks a million! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Bedankt ik heb ze nu allemaal (outfits), maar ik kan 2 dingen niet vinden. Voor JockSports in het rechter eiland ligt geen outfit waarschijnlijk een glitch en ik kan een andere winkel uberhaupt niet vinden, rough streetwear ofzoiets. Help? (Ik heb nu eindelijk de trainingspakken en de coveralls uit het north point mall!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Ik neem aan dat je de 'Golf Outfit' bedoelt als je het over 'Jock Sports' hebt. De 'Golf Outfit' ligt voor de ingang van het Golf Terrein, ongeveer 200m verderop als je bij JockSports bent. 'Rough Streetwear' is mij niet zo snel bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Nee, er is een golfoutfit en een eindje verder op meer het eiland in is een winkel die jocksports heet. Het staat op de officiele map. En die andere heet Rough n' Ready streetwear en ligt in het westen van het westelijk eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.