Jump to content

gta 3 voor pc de moeite waard?


Vic Vanc

Recommended Posts

Het kost maar nog een tientje, en als je GTA 3 nog niet hebt zou ik hem zowiezo kopen. Het hoort gewoon bij je GTA collectie, de omgevingen zijn dan wel saai. Maar de missies zijn wel leuk, dus ik zou GTA 3 kopen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

oke nu nog hopen dat me raport goed is :dans: en dan avwachten of het mag gta 3 eerst had ik gta sa dat mocht en toen wou ik gta vcs dat lukte net dus dit wordt lastig.Anders scare face dan ook een goeie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kost maar nog een tientje, en als je GTA 3 nog niet hebt zou ik hem zowiezo kopen. Het hoort gewoon bij je GTA collectie, de omgevingen zijn dan wel saai. Maar de missies zijn wel leuk, dus ik zou GTA 3 kopen. :Y

9.95 hb ik hem gekocht dus nog geen tientje

het is veel beter zeker met de replay _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt doen.

Soms zijn de landschappen saai maar als je naar de bruggen kijkt, daar kun je, je vingers bij aflikken!

Ook de missie's kunnen wel een leuk en intressant zijn.

Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zou je wel honderden van dit soort reacties kunnen krijgen, maar uiteindelijk zal het toch op jouw eigen mening aan moeten komen. Het enigste wat wel wel handig is om te weten, zijn de feiten.

  • Zo kun je het spel al voor €10,= aanschaffen, wat in vergelijking met andere games toch wel redelijk goedkoop is.
  • Het blijft GTA: de aspecten in het spel zullen daarom wel bekend en duidelijk bij je zijn.

Ook zou je eventueel nog wat uit de meningen van de mensen uit dit topic kunnen halen, omdat dat topic immers bedoeld is voor dit soort meningen.

[P.S. Gelieve (in dit topic) daarom geen posts meer met meningen over het spel.]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt doen.

Soms zijn de landschappen saai maar als je naar de bruggen kijkt, daar kun je, je vingers bij aflikken!

Ook de missie's kunnen wel een leuk en intressant zijn.

Van Johannes47

Het is duidelijk ik ga hem kopen maar wat bedoel je bij de bruggen kan je je vingers er bij avlikken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt doen.

Soms zijn de landschappen saai maar als je naar de bruggen kijkt, daar kun je, je vingers bij aflikken!

Ook de missie's kunnen wel een leuk en intressant zijn.

Van Johannes47

Het is duidelijk ik ga hem kopen maar wat bedoel je bij de bruggen kan je je vingers er bij avlikken?

hij bedoelt dat die bruggn in liberty indrukwekkend zijn

Link to comment
Delen op andere websites

oke nu nog hopen dat me raport goed is :dans: en dan avwachten of het mag gta 3 eerst had ik gta sa dat mocht en toen wou ik gta vcs dat lukte net dus dit wordt lastig.Anders scare face dan ook een goeie.

gta III is een goeie game maar als je moet kiezen tsn gta 3 en scarface neem dan scarface..

het is een echt goeie game hij komt bij mij op de 2de plaats na vc an sa (die samen op de 1ste plaats staan :puh: )

NEEM SCARFACE!!!

Link to comment
Delen op andere websites

[P.S. Gelieve (in dit topic) daarom geen posts meer met meningen over het spel.]
De topicstarter is daarnaast al op de hoogte en kan andere meningen (eventueel) nog uit eerder genoemd topic halen. Het lijkt mij daarom ook niet nodig om nog verder op dit onderwerp in te gaan, omdat er waarschijnlijk alleen maar posts met meningen blijven komen.

Mochten mensen toch nog zijn/haar mening over dit spel willen geven, dan kunnen ze hiervoor in dit topic terecht.

Alvast heel veel plezier met het spel, Vic Vanc. Hopelijk bevalt hij je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...