SA_Playa Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo, ik ben nieuw hier ik heb SA al eens uit gespeelt maar heb onlangs gezien op internet dat je er zotte wagens kan in zetten, kan iemand mij aub precies zeggen hoe en waar ik zo een mod zet aub?? tnx Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Dat kun je doen op twee verschillende manieren, met IMG Tool 2 of met San Andreas Mod Installer. Dat ligt er maar net aan welk bestand of bestanden de mod bezit, als het een SAMI bestand is moet het met San Andreas Mod Installer. En als het txd en dff bestandjes zijn moet het met IMG Tool 2, succes met het instaleren van mods. Reageren
SA_Playa Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Uhm keb IMG tool gedownload maar als dat programmatje opgestart is wat dan? en moest ik GTA mod installer gebruiken waar kan ik dan die SAMI-bestanden vinden?(vind alleen maar dff en txd bestandjes) tnx Reageren
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Voor de IMGTool is ooit een uitgebreide tutorial gemaakt, welke je hier kunt vinden. SAMI is over het algemeen een installer welke niet erg goed functioneert bij vele mods, je krijgt dan een error. Gewoon de IMGTool volgen, dat is een stuk veiliger. Reageren
SA_Playa Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 kzit al aan stap 8 maar hier zit ik vast ik weet niet wat ik vanaf dan moet doen =( plz help me =) Reageren
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Stap 8 is slechts de stap voor als je wagens wilt installeren. Wil je dit niet, kun je deze stap dus overslaan. Wil je wél een wagen installeren, lees die stap dan goed door. De vervangende regels vind je altijd in de ReadMe van een car-mod. Reageren
SA_Playa Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 alles is nu geinstalleerd! kan ik dan nu beginnen spele? maar wanneer krijg ik die auto? of waar kan je dan die mods vinden in het spel? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Als je de auto hebt geinstaleerd dan moet de auto rond rijden in San Andreas, of als het een auto is die op bepaalde plekken te vinden is kun je >>>hier<<< alle auto's me alle vindplaatsen vinden. Succes met het vinden van de auto. Reageren
SA_Playa Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 OMG!!! Bedankt allemaal voor de hulp!! GRtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.