kiefer Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopping...pt=HERR_OVE_SKJ Als je de link hebt geopend, even op de 2 klikken en dan de 3e reedridder.. and see 4 ya self Bewerkt: 2 februari 2008 door Joriz Foto toegevoegd Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) http://shop.hm.com/nl/?action=viewshopping...pt=HERR_OVE_SKJAls je de link hebt geopend, even op de 2 klikken en dan de 3e reedridder.. and see 4 ya self ik vind nix ik wist al dat h en m samenwerkete met ea games gevonden het is een willekeurige lokatie Bewerkt: 2 februari 2008 door js007 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Haha das grappig . Dan is het wel een actuele foto dus. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Kun je het iets duidelijker maken? Ik snap er geen zak van. Welke 2e drukken en wat is 3e reedridder? Edit: sorry ik zie het nu pas. Het staa op de achtergrond. Het is gewoon toeval dat ze daar gaan fotograveren. Bewerkt: 2 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
kiefer Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Nee hoor, want bij zo'n photoshoot word er erg opgelet aan de sfeer etc. Zoiets mag trouwens niet, als Rockstar dit ziet kunnen ze een klacht indienen maar dat zou stom zijn, want dit is inprencipe reclame die je oppakt maar normaal gesproken niet zal opvallen Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 De achtergrond maakt het inderdaad erg urban zo wat ook de bedoeling was lijkt mij. Wel grappig dat ze gta IV erop hebben staan. Wanneer komt die folder bij mij thuis? Reageren
Dastard Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nou, gewoon posters van GTA IV Niets speciaal... Reageren
mad_ce Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik vind er niet speciaals aan... Toch proficiat om het gevonden te hebben lol. Leuk tijdverdrijf om op h&m sites te surfen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.