ogloc Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 hey mede gta freaks ik heb een vraagje wie ken me meer wijsheid geven over auto's / scooters te maken en die dan vervolgs in gta san andreas zelf in te doen dus bijvoorbeeld hoe moet ik een yahama aerox of sow in gta san andreas plaatsen tuurlijk moet ik die eerst maken maar ken iemand me het uitlegggen hoe en wat? of er 1 voor me maken bedankt alvast Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Met voertuigen te modden kan je het beste het programmatje SAMI gebruiken. Hiermee download je een mod en zet hem in de map. Niet uitpakken want dat doet het programma. Je moet hem een naam geven en vervangen voor een ander voertuig. Het valt hier te downloaden: San Andreas Mod Analyser Handige sites: GtaGarage The GTA Place Mvg, Visser23 Reageren
Donwell Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Auto's, scooters en andere voertuigen maken vragen veel tijd en ervaring. Het meest worden ze gemaakt met de programma's '3dsmax' en 'ZModeller'. Zelf heb ik geen verstand van wagens maken en in-game zetten, maar de Master Tutorial List kan je misschien wel wat verder op weg helpen. In ieder geval veel succes! Reageren
fabio000 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) En je kan voertuigen er ook in zetten met IMG tool v.2 daarmee duurt het langer en kan het irritant zijn maar niet alle voertuigen mods kunnen met SAMI geinstalleerd worden! Bewerkt: 2 februari 2008 door fabio000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.