WackoX Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo, ik ben bezig met een script maar het wil totaal niet lukken; Ik heb dus een real-live server en wat ik wil hebben is dit: * Als je in een bepaald soort auto wilt rijden dan moet je eerst een license hebben. * Als je toch in een auto stap zonder license, is de auto zegmaar ''/locked''. * Die license kan je alleen ophalen op een bepaalde plek. * Dan moet je op die plek ook /buylicense doen en dat kost dan bijvoorbeeld $1000 * Het moet opgeslagen worden òf de player wel een license heeft Reageren
Sandra Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 * Als je in een bepaald soort auto wilt rijden dan moet je eerst een license hebben. - public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { - if(newstate==PLAYER_STATE_DRIVER) { - if(GetPlayerVehicleID(playerid) == HierHetIDvanDeAuto) { - if(HasLicense[playerid] == 0) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } * Als je toch in een auto stap zonder license, is de auto zegmaar ''/locked''. Zie hierboven * Die license kan je alleen ophalen op een bepaalde plek.* Dan moet je op die plek ook /buylicense doen en dat kost dan bijvoorbeeld $1000 - if(strcmp(cmdtext, "/buylicense, true)==0) { - if(IsPlayerInArea(parameters-van-die-functie)) { //download die functie van sa-mp forum * Het moet opgeslagen worden òf de player wel een license heeft Maak een accountsysteem. Reageren
WackoX Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Bedankt maar ik kom op heel veel problemen uit - if(strcmp(cmdtext, "/buylicense, true)==0) {- if(IsPlayerInArea(parameters-van-die-functie)) { //download die functie van sa-mp forum Dit snap ik niet? Maak een accountsysteem. -Zit er al ingebouwt (het is een public enemy script met zo'n 19000 rules) -Al had ik een account systeem wat moet ik dan doen? Bewerkt: 2 februari 2008 door Danny_k Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.